3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Bare lurer på om noen har noen tips til hvilken grøt man bør begynne med som førstegangsgrøt? Skal ikke begynne enda, men greit å få noen tips før man setter i gang... Har iallfall fått med meg at man ikke bør begynne å gi grøt om kvelden før man har prøvd grøt noen ganger pga evt magevondt...
Frøken Smilla Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg har begynt med Hirse grøt og har veldig god erfaring med det. Min jente er 4 1/2 mnd, hun spiser litt grøt en gang om dagen. Jeg blander grøten ut med morsmelk slik at den er tynn.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 VI begynte med Maisgrøt, den falt veldig i smak )
titti80 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Vi startet med maisgrøt og den falt skikkelig i smak. Så tenkte jeg å prøve grøten med ris.. Den ble kun prøvd et par ganger, før jeg gav den bort. Falt i smak den også, men ikke for min del.. Den ble så utrolig tynn! Og det står på pakken at man ikke skal bruker mer pulver enn det som står på pk.. Prøvde med mindre morsmelk, men hjalp ikke. Orket ikke å servere "suppe", ble så mye gris.. Gikk derfor over til mais igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå