Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Eldste jenta vår på 3 år skled av stolen og slo seg i bordet. Hun blødde i munnen og etterpå så vi at "strengen" under overleppa var kuttet av!Burde vi ringe legen? Skriver her pga mer aktivitet og at vi har ei på snart 6mnd også, så er inne her å leser hele iden...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Det der skjedde meg når jeg var liten også, men jeg kan ikke huske at vi dro til legen, kanskje du burde ta en telefon dit og høre hva de synes. Hos meg er den ihvertfall grodd fint jeg kjenner bare et lite hakk dersom jeg kjenner nøye etter med tunga:) Ta en rask telefon til legen og hør om det er noen vits i å komme dit, men jeg tror ikke jeg fikk noen behandling for det da jeg var liten (men jeg kan jo huske feil ettersom det jo er en god stund siden... )
Leoness Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg gjorde det samme når jeg var liten, og fikk et kutt der. Min mor fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg for, og det ble ikke sydd eller noe. Har kuttet ennå, og det har aldri plaget meg. Det grodde mao ikke sammen av seg selv, men har som sagt ikke gjort meg noe.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 skjedde med 3 åringen i b hagen her om dagen også, de i barnehagen sa at de hadde ringt legevakta om det samme før, men de pleide ikke å gjøre noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå