Gå til innhold

der forsvant navvelringen=(


Anbefalte innlegg

Skrevet

sukk=( har grua meg veldig til dette!! det er noe som mangler på min kropp når den ikke er der.. men nå ser jeg jo at magen er begynt å strekke seg ganske mye der å at d ikke var mere hud igjenn... trist..=..(

 

19+2 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fjerna min og for ett par dager siden. Det ser så rart ut uten den. Kommer til å savne den veldig.. Men det er også veldig godt å kjenne på magen når den ikke er der. Har ikke akkurat gledet meg jeg heller til å ta den vekk, men alt vi ofre å godta for babyen sin del (Posetivt ment altså) =)

Skrevet

ja heller en baby en ringen!! hehe.. men er bare så uvant.. men sant som du sier, det er litt deiligere å stryke over magen nå;) å så så jeg pluttselig så veldig gravid ut:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...