Gå til innhold

Ok. Jeg har ett til problem. Er nå avhengig... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er veldig urolig og våkner mye om natten (se annen tråd om hyppige oppvåkninger). Vi bedret dette litt ved å legge henne i babysafe. Men nå er vi jo avhengige av den. Uten posen så reiser hun seg bare opp eller ligger på alle fire og hyler. Blir ikke mye søvn av det, så dermed er posen et must.

Hvordan blir man kvitt den etterhvert. Må jeg "venne henne av med" den etterhvert, eller hva gjør man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok ikke noe problem. Mine har bare sluttet uten problem når de var rundt året

Skrevet

Babysafen er jo ikke det verste dere kan bli avhengige av da. Vi begynte å bruke det til snuppa ved ca 8 mnds alder, og kuttet den ikke før hun var nærmere 15-16 mnd tror jeg. Og da var hun igrunn klar for det, sluttet å reise seg i senga til enhver tid.

Skrevet

det går over av seg selv...

lillgutt sluttet rett før året....

begynte med den da han riste seg opp i sengen,måtte bindes fast han...

sov såå mye bedre....

Skrevet

var ikke noe probblem å avvenne lucas med den

Skrevet

Det høres bra ut damer.

Hun er veldig urolig av seg, og selv om posen er stramt knyttet så snur hun seg rundt inne i posen slik at hun kommer seg på magen men har posen kjempestramt rundt skuldre og mage. Og da skriker hun selvsagt. Tullejente... :-)

Skrevet

hei. hva med å prøve pose uten stropper?? har visstnok skjedd en del stygge ulykker ved pose med stropper. der barnet har snudd seg osv og blitt kvalt. dette er ikke for å skremme, men vi fikk beskjed om dette da vi ønsket å kjøpe pose. vi kjøpte uten stropper, og det gikk veldig fint. vår datter reiste seg ikke opp, var alltid god og varm, og beveget seg slik hun ønsket uten at det strammet noe sted.

mvh

Skrevet

Uten stropper sitter jo ikke posen fast, og da snur hun seg jo bare over på mage og styrer. Det hejlper jo lite med pose da.

Uansett så har vi pustealarm, så det med kvelningsfare går nok bra.

Skrevet

Jeg skulle gjerne likt å lest en artikkel fra de siste årene om at det er hendt, i og med at sikkerheten er bedret på dem...

Så om du finner en til meg leser jeg den gjerne.

Og til HI, har bare en ting å si til deg, stroppen blir slakkere etterhvert så du må nok bare stramme. Jeg hadde min kjempestram i stroppene, men posen gjør allikevel slik at de har god plass å sparke og det blir ikke ubehagelig.

Min sover i pose fortsatt 18 mnd, men uten stropper nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...