Mayken Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Mistet ganske så mye hår ca 4-5 mnd etter fødselen til snuppa. Fikk skikkelige viker. Det vokste heldigvis ut igjen, og kommet ganske langt på vei. Men i det siste har jeg begynt å miste en del hår igjen, og da jeg laget meg til på håret i dag, la jeg plutselig merke til at jeg begynner å få viker igjen. Hva er dette? Flere som har hatt flere perioder med håravfall etter fødsel?
smakk Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hos meg er det et sikkert tegn på at det er på tide med ny B12 kur hvertfall.. Ta en tur til legen og få sjekket opp verdiene. Ammer du fortsatt forresten?
Mayken Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg har B12 mangel. Var hos legen på fredag for å ta div blodprøver da jeg er så trøtt og sliten for tiden, men oppdaget ikke håravfallet før i dag. Ammer fortsatt noen ganger om dagen. Har ikke mistet hår av lite B12 før, kan man det altså? Tar jo sprøyter hver 3.mnd, skal ta ny på mandag.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Ja, mister masse hår :-/
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 har også b12 mangel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå