♥tre små hjerter♥ Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 I og med at vi bor i en liten östfold by blir fru lyng på ski storsenter nærmest,dermed har det blitt til at vi har dratt dit.Men jeg synes den er ganske liten og at utvalget ikke er så bra.Er Fru Lyng på steen og ström for.eks större?Har jo selv bodd i oslo,men da var jeg ung og uten barn.Så var jo ikke akkurat sånt jeg titta etter da
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Den på strømmen og den på steen og strøm er vel de største tror jeg
Sommer & sol:-) Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 tror den er ganske mye større ja... den på ski er ganske liten ja... du har en fru lyng til i oslo... oppe ved vg tror jeg den ligger,aner ikke gatenavn...
♥tre små hjerter♥ Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 Oki,men da vet jeg det skal til oslo snart;)da blir det shopping.Andre butikkforslag?liker klær uten ole brum og vennene hans;)så er det noen forslag så rop ut;)
Sommer & sol:-) Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 exit butikken på by porten er veldig fin.. obabi på aker brygge,samt moonson...
~sjiraff~ Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Baby Shop i Ski er jo forholdsvis stor. Ellers har du jo LOTPs butikk i MOss, de har jo masse flotte barneklær som du ikke får alle andre steder.
♥tre små hjerter♥ Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 Ja og den skal jeg ta å besöke neste gang jeg er i Moss,har hõrt rykter om at hun selger kjempe fine bokstaver man kan ha på veggen,men at de er ganske dyre,godt snuppa har et kort navn;)
Den lille prinsesse Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Fru Lyng i City Passagen, ved VG huset er størst og har best utvalg i klær og utstyr. Men betjeningen der suger, bortsett fra han danske. De andre som jobber der er slitne folk nær pensjonsalderen som virker drittlei jobben sin ikke er de oppdatert på utstyrsfronten. Betjeningen på Steen og Strøm er super, men de har mest babyklær eller til eldre barn. Synes det er lite utvalg til barn mellom 1-3 år.
mayaya Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 finnes det ikke noe sånt i trondheim da? ahh, så lei jeg er av de to teite butikkene på tiller og den kjipe på solsiden
Gjest Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 ja den i ski er ganske liten.... den i sandvika er ganske stor da. eller hverrfall så er dte to butikker der, med forskjellig utvalg.. var hvertfall ( har ikke hvert der på noen mnd så kan jo hende det er gjort om nå etter atde bygde på).
Fikk maibaby06 Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 jeg syns fru lyng på citypassagen er best! De har best utvalg, og jeg synes betjeningen er veldig kunnskapsrike og greie. De kan virke litt bryske men vet hva de snakker om. Vel er de litt eldre enn de fjortisene som jobber på barnas hus på alna feks, men jeg vil heller bli hjulpet av en eldre person enn en tyggegummityggende, sms-ende lørdagshjelp som ikke har peiling. Dessuten er de veldig reale ved reklamasjoner. Har også vært på steen&strøm men syns ikke de har så bra utvalg der, og ikke så god betjening synes jeg:-) Hva du enn gjør, dra hvertfall ikke på fru lyng på ccvest:-(
Brenda med 2 ute Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Hvorfor skal man ikke dra til cc vest?
Den lille prinsesse Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Når man snakker om smsende tyggegummityggende fjortisser så finner du dem hvertfall på CC vest. Hehe! Er ikke så glad i Barnas Hus på Alna, men der går vi ikke for å kjøpe utstyr. Kun ting vi vet skal ha uten å måtte vente oss ihjel og spørre! Utvalget på Steen og Strøm er ikke så bra nei, liker betjeningen. Men nå skal det sies at det bare er 2-3 stykker der vi går til hver gang og de er alltid hjelpsomme. Er det noe vi skal ha så bestiller de for oss og ordner og styrer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå