Gå til innhold

Eksisterer ikke vi mødre etter vi har fått barn? =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo. blir invitert med på alt mulig rart av søsken og felles venner, men ikke jeg=( Eller så mener de at jeg skal kjøre han på fester som han blir innvitert på.. Jeg er ikke noe j.... sjåfør, verken da jeg var gravid eller nå=(

Blir litt leie meg. Jeg har ikke sluttet å eksistere=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakar :( hørtes trist ut.. Du får sette ned foten da vet du, jeg hadde ikke tolerert å bli satt til siden sånn. Nå har ikke jeg og min kjære så mange felles venner da, det skal være sagt :) så når vi blir invitert på noe så er det naturlig at bare en av oss blir invitert. Ikke fordi vi ikke trives med hverandres venner, men mer at vi drar på jentekveld og guttekveld hver for oss..

Skrevet

Høres ut som du/dere har en abnormal og litt ufyselig omgangskrets. Skaff nye venner.

Skrevet

Sikkert altfor lett for noen å anta at MØDRE skal være hjemme med barna, slik at mannen kan fly rundt på alt annet morro.. slik skal det selvfølgelig ikke være. Og det skulle bare mangle at ikke det er deres venner som bestemmer dette.. dere burde begge to blitt invitert, så får det være opp til dere hvem som går, eller ikke går og om dere skaffer barnevakt og går sammen... SETT NED FOTEN!!!

Skrevet

Jeg sa det til han i dag da søsteren ringte. Hun ville at han skulle komme på besøk, men han hadde tatt seg en pils. Da spør hun om ikke jeg kan kjøre.. Blæ.. Klokken var 22 og vi har en datter på 4 mnd.. Ingen som fatter det=(

Skrevet

Svigerinnen din også? nei fysj så frekt!!! skjønner godt at du blir såret ja! Hva sier mannen din til det hele da?

Skrevet

Han bare ristet på hodet og sa nei!

Skrevet

er slik her å

Skrevet

Godt han synes det er rart han også da... Synes sånt er grusomt frekt jeg altså, å invitere den ene parten men ikke den andre, særlig når de i tillegg er familien deres.

Skrevet

Jepp.. De pleier å ringe sambo. to, tre tmer før en eventuell fest for å si at han må komme.. Har alle glemt at vi har en baby. Eller er det sånn at mor skal være hjemme å stelle hus å spre beina når gubben vil?

Sambo. er enig med meg, nå når jeg har forklart hva jeg mener og føler=) men han måtte høre det for å forstå! Inn med teskje..

Skrevet

Vi får starte vår egen klubb=) ikke-eksisterende mødre!!

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det lenger... Jeg er tydeligvis ikke gøy nok nå når jeg er mor..

Skrevet

Aaargh sånn er det her i huset og! Alltid han som blir invitert! Er jo med dei folkene eg og, men dei rekner vel med at eg skal vere heime uansett. har ikkje fått med seg at det går an å ha barnevakt av og til. Og når eg var gravid med eldstemann slutta alle venninnene mine å invitere meg på fest. Kan jo liksom reise på fest uten å drikke.. men det skjønte ikkje dei tydligvis. Er ganske trist egentlig...

Skrevet

Sånn er det her også..

:-/

Folk er litt gammeldagse slik.. tror jeg skal være hjemme med ungene mens sambo er ute og hygger seg..

Også tror de han bare kan slippe alt han har i hendene og bli med på alt moro til en hver tid.

Men slik funker det ikke her hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...