Gå til innhold

The hills have eyes


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett den? Er den verdt å se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enern eller toern?

 

Spiller forsåvidt ingen rolle, de var like dårlige begge to.

 

-Så hvorfor så jeg toern lurer du sikkert på.

Fordi jeg var så dum at jeg sendte mannen på sjappa alene. Skal ikke gjenta seg.

Skrevet

Jeg synes den var bra. Så den sammen med min daværende kjæreste, mens vi spiste mat. Han ble så kvalm av filmen at han ikke ville spise mer:) Men har er ikke den som liker sånne filmer da.

Skrevet

Uff jeg ble så livende redd!! Tør ikke se nr 2.. Den var sååå ekkel!!! :-o

Skrevet

Litt forskjellige svar her, ser jeg;-p

 

Jeg liker skikkelig horror, type exorsisten osv. Noe sier meg at denne ikke er helt samme type?

Skrevet

Exorsisten var IKKE ekkel/skummel syns jeg da, men The hills have eyes var grusom!!

Skrevet

Nei, dette er mer dårlig horror.

 

 

Skrevet

Oki, jeg ser på nå. Skal gi en tilbakemelding når den er ferdig om hvem av dere som hadde rett;o)

Skrevet

Ja, gjør det da!!!

 

Mannen sier jeg er sær og vanskelig, å at filmen er DRITBRA, som han sitter å hyler her.

Skrevet

Drittfilm. *gjesp*

Skrevet

Enig med deg. Begge to var dritt dårlige.

Men har du sett silent hill??? Den er bra den;)

Skrevet

Silent hill har jeg ikke sett. Hvilken type film er det? Splatterfilm er bare kjedelig, liker skikkelig skumle filmer, type besatte mennesker og spøkelser osv.

Skrevet

Det er ikke splatterfilm. Det er om ei jente som er adoptert bort, har masse mareritt og hun og "moren" drar dit hun kommer fra, og der foregår det uhyggelige ting.

Tror du vil like den;)

Jeg så den på kino, og det var ganske creepy!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...