Lilly 79 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Enern eller toern? Spiller forsåvidt ingen rolle, de var like dårlige begge to. -Så hvorfor så jeg toern lurer du sikkert på. Fordi jeg var så dum at jeg sendte mannen på sjappa alene. Skal ikke gjenta seg.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg synes den var bra. Så den sammen med min daværende kjæreste, mens vi spiste mat. Han ble så kvalm av filmen at han ikke ville spise mer:) Men har er ikke den som liker sånne filmer da.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Uff jeg ble så livende redd!! Tør ikke se nr 2.. Den var sååå ekkel!!! :-o
Magandang anak ko Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Litt forskjellige svar her, ser jeg;-p Jeg liker skikkelig horror, type exorsisten osv. Noe sier meg at denne ikke er helt samme type?
Gjest Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Exorsisten var IKKE ekkel/skummel syns jeg da, men The hills have eyes var grusom!!
Magandang anak ko Skrevet 3. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2007 Oki, jeg ser på nå. Skal gi en tilbakemelding når den er ferdig om hvem av dere som hadde rett;o)
Lilly 79 Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Ja, gjør det da!!! Mannen sier jeg er sær og vanskelig, å at filmen er DRITBRA, som han sitter å hyler her.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Enig med deg. Begge to var dritt dårlige. Men har du sett silent hill??? Den er bra den;)
Magandang anak ko Skrevet 4. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2007 Silent hill har jeg ikke sett. Hvilken type film er det? Splatterfilm er bare kjedelig, liker skikkelig skumle filmer, type besatte mennesker og spøkelser osv.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Det er ikke splatterfilm. Det er om ei jente som er adoptert bort, har masse mareritt og hun og "moren" drar dit hun kommer fra, og der foregår det uhyggelige ting. Tror du vil like den;) Jeg så den på kino, og det var ganske creepy!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå