OhBaby! Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 er ikke gravid,men så smått prøver snart håper jeg.. er det noen andre i samme situasjon her? jeg er inflytter på 3dje året,og ønsker meg fleere venner!! er 27år.
Gossip Girl Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei! Jeg er også innflytter til Stavanger på 3. året :-) Er 26 år gammel og venter barn nr. 2 i desember. Mannen min er fra Stavanger, og jeg er fra Østlandet. Vi kjøpte oss hus her litt over ett år siden, så vi blir nok boende her. Hvis du vil kan du gjerne sende en personlig melding.
stvgr_mamma Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 ganske nettopp flyttet til stvgr, bare å sende en personlig mld om du vil. venter forresten nr 1 i januar:)
3småskatter:0) Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Heisann:0) Jeg bor i Stavanger og venter som du ser barn nummer tre. Jeg har ei jente på 4 1/2 år og en gutt å 1 år og nå venter jeg ifølge ultralyd ei jente med termin den 7 Januar:0) Det er bare til å sende en melding til meg også om du vil:0) Er forresten 27 år (80 modell). Klem:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå