Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Nå får jeg vel hele kranglesiden på nakken her...MEN, nå må jeg bare skyte inn med et innlegg her. Jeg har ALDRI skrevet ett eneste ord på denne siden, men nå må jeg bare få det ut!! Ja, jeg sniktiter jo innpå her når jeg kjeder meg...men kjære vene å folk her inne virkelig må kjede seg da!! Whats the point i å engasjere seg på denne siden?? De fleste kommer med oppspinn for å få dere til å tenne, og det værste er jo at folk går fem på!! Går de ikke fem på, har de uansett fritidsproblemer!!! At det er mulig!!! Kan dere ikke bare holde dere inne på siden dere hører til? Selv har jeg akkurat hoppet fra Bligravid, til 1 tri og nå 2 tri.. Kan ikke det holde da? Halloooo??? Vi er en gjeng hormontroll her inne!!!! (kjenner meg der nå hvertfall) Og da gjør ikke ting noe bedre i å gå på kranglesiden hver dag. Spesielt hun derre Jeab. De FÅ gangene jeg titter her inne, er det henne og Turbotrollet jeg ser mest til...De må bruke lang tid på å bli gravid eller noe de..De fleste som er gravide eller har fått barn, har nok ikke de samme fritidsproblemene tror jeg..Men er jo alltids noen da. uff, stakars dere!!! Noen av dere er direkte mobbere!! Dette er mitt første og garantert siste innlegg her på krangle!!! Kom igjen, bli ferdig med det folkens. La meg få høre det nå. Kom ut av skapet og slipp hormonene løs på meg!!! Jeg tåler det!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Og der ble du faktisk like teit som alle de andre som lager oppspinn og løgner for å få folk til å tenne. Fordi du ikke er et "spøtt" bedre. Rart med det, egentlig. Selvmotsigelser er herlig:)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hei ) Jeg synes det er gøy med diskusjon, men ikke meningsløse innlegg. Siden dette kalles for kranglesiden, så vil ikke det si at alle som svarer her inne er sinte. Jeg er i alle fall ikke en av de. Jeg kan bli provosert en sjelden gang, men da er det med god grunn(synes jeg da). Bedre at noen legger ut meningsløse, kranglete innlegg her enn på de andre forumene... Håper du har en fin kveld )
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Moralistenes eneste inspirasjon er andres umoral.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Problemet med denne siden er ikke at folk krangler som den er ment å brukes til, men det er gått sport i å mest mulig kritisere og være spydige mot HI. Jeg bruker ikke så mye tid her inne jeg heller, men når jeg er inne å leser er det bare (i overført betydning) "du er teit, du kan ikke skrive, du er dum du osv... " Hva med å komme med konstruktiv kritikk?? Da hadde denne siden vært mye mer nyttig! Jeg kan ærlig talt ikke si at hormonene mine begynner å koke fordi HI feks. skriver et ord feil... Men klart, om verden raser over hode på en er det faktisk ok å lese om andre som har det verre.. Enig med HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Samme her. Helt enig med Anonym over og HI. Denne siden missbrukes til det den er ment til. men det er også sant at det er bedre å slenge ut av seg på denne siden enn andre forum..Men gjør det riktig da!! Vær så snill!!!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 bedre og eksplodere her på "likesinnede" en på stakkars mannfolk eller jobb el foreldre eller hvem nå en det er som står feil for et trengende hormoneksplosjonsutbrudd......
Mammahjertet Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Og forskjellen på av og til å svare på et og annet innlegg, og å henge her inne for å lese hva andre skriver er......???? Skjønner ikke helt hva som skiller deg fra meg her nå....bortsett fra at du faktisk slenger dritt til navngitte personer, mens jeg forsøker å holde meg på et saklig nivå da..... ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Nå henger jeg ikke akkurat her inne hver dag heller da. Og det å henge ut enkelt personer er heller ikke en bra greie, men så det er sagt så er den/de personene jeg nevnte en del av mobbenettet her, og da burde de takle litt motgang selv også!!! ..noe jeg vet de gjør. Derfor valge jeg å nevne dem. Jeg hadde ikke bare nevnt hvem som helst!!! Men de er her inne for å lage bråk. De kommenterer kanskje annen hvert innlegg (om ikke hvert innlegg) her om de får mulighet. De slenger ting ut av seg bare for å irritere hormontrolla her og lage dårlig stemning. De går til personangrep også!!! Så hvorfor ikke krangle på en voksen måte og ikke bare tulle bort kranglesiden. Bruk den til det den er ment, ikke bare lag oppspinn!!
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Tja, selov syns jeg det er forbanna teit aa snakke seg selv i mot, og aa komme med argumenter som er helt paa jordet, som f.eks at jeab mobber folk her inne (gi meg gjerne en link) og at det nesten bare er sistnevnte og Turbotrollet som herjer her; HVA MED MEG SELV? Jeg er her og lager braak saa ofte jeg kan. ..og nei det tok ikke saa lenge for meg aa bli gravid heller, 3 minutter kanskje (det var litt lenge siden vi hadde sett hverandre, og han er jo bare en mann, tilgi ham).
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Herregud å tett du der!!! Tyder på dårlig selvtillitt og fritidsproblemer!!! Jeg ler meg i hjel av deg!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Du bør også se litt på hva som står øverst på denne kranglesiden........ her har jeg kopiert til deg: Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick Å kom ikke her for du nevnte da to stykker med nicket. Å hvorfor skrive når du lurer på dem som engasjerer seg sååå fælt??
Tornado20 Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Jaja, først burde du kanskje tørre å si hvem du er, herregud. Vil man krangle litt, så la oss få gjøre det da.. Og siden du er å snik titter her støtt og stadig skjønner jeg ikke at du kan mene at det er teit, for det må jo interessere deg litt. Jeg vet forresten at du er her inne for å sjekke hvem som har svart på denne tråden og hva... hahahahahaha!
Tornado20 Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Og forresten, jeg tror ikke du holder deg til den ene siden som du sier, for da hadde du aldri kunnt skrivd noe her... Hahahaha! Nerd ass
snart mor til 3 Skrevet 12. november 2007 #15 Skrevet 12. november 2007 må bare beklage til deg før jeg sier noe mer...gidder rett og slett bare ikke å lese hele innlegget ditt..er desverre litt for trøtt nå... men må bare si en ting.. ja,vi er en forbanna teit gjeng alle sammen..er rett og slett dumme idioter som ikke fortjener å puste...meeeeeeeeeeeeeeeenn,...nå er virkeligheten slik en gang at vi er her...vi lever..vi puster..og vil ikke slutte med det.. jeg har prøvd å holde pusten mange ganger,men etter noen få sekunder så måå jeg bare puste igjen..snakket med læreren min om det på barneskolen..hun påsto at vi er nødt til å puste alle sammen.. såå... LEARN TO LIVE WITH IT!!!!!!! *kaste en skje med potetmos i håret på NN HI*
Lilly Marlene Skrevet 13. november 2007 #16 Skrevet 13. november 2007 hvis du synes disse sidene er så teite, hvorfor tar du deg bryet å i det hele tatt gå inn her da? hehe
Gjest Skrevet 13. november 2007 #17 Skrevet 13. november 2007 siden du skriver her inne og, må jeg desverre fortelle deg at du er blitt "en av gjengen", lykke til sinnataggen.. kansje noen vil slippe ut hormonene sine, men der fikk iallfall du ut dine.. så bra : )
Smånetta 14.mai Skrevet 16. november 2007 #18 Skrevet 16. november 2007 Jeg har heller ALDRI skrevet et eneste ord her inne og dette er en av de FÅ gangene jeg titter inn her. Dette er mitt første og garantert siste innlegg her inne. Hvis det er noen som vil komme ut av skapet, så la meg bare høre om det, men ikke slipp hormonene deres løs på meg. Jeg liker de blå hormonene best.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #19 Skrevet 20. november 2007 du hør en ting... du sier at alle her inne er mobbere? hva med deg selv da? du henger rett og slett ut en bruker av siden MED NICK!!! fy skam deg! du er ikke bedre enn noen av oss andre som er her inne
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #20 Skrevet 20. november 2007 Interessant innlegg lillemartemamma.. Spesielt "Dette er mitt første og garantert siste innlegg her inne." Noen som glemte anonymknappen? Hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå