Brillemamma Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg vet man ikke burde røykenår man prøver å bli gravid..men er så godt å slappe av med en røyk etter jobb og på kvelden.. Røyker ikke mye..kan gå flere dager,uker, uten røyk egentlig... Andre som røyker her?.. Jeg sluttet tvert å røyke de to gangene jeg har vært gravid..men dumme meg begynnte igjen etterpå...
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hei, jeg røyker nok også, I'm afraid. =( Er i min første PP nå, og forventer egentlig ikke å bli gravid denne mnd. Jeg er nå inne i en periode hvor røyk er så UTROLIG godt, og jeg klarer ikke å se for meg at jeg skal klare å slutte før den berømte streken på testen dukker opp. MEN DA ER DET SLUTT! =)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Nope røyker ikke og har aldri gjort det heller:o) *stolt* jepp er det...
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Nei, jeg røyker ikke. Men han jeg bor sammen med gjorde det. Men han har også sluttet nå. Han er så stolt selv, og jeg er kjempestolt av han. (",)
*TuttiFrutti* Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg er på min fjerde røykfrie dag... og 1.pp! Har funnet ut at nok er nok - må likevel slutte hvis (krysser fingrene) jeg blir gravid. Da er det vel bedre å bare bli ferdig med det? Og jeg har røykt hver dag i snart 15 år så jeg lover at det ikke er enkelt! En annen motivasjon er at røyking setter ned fruktbarhet, og det kan ta lengre tid å bli gravid.. Surfet masse på nettet for å innhente "inspirasjon".. Dårlig eggkvalitet og skadde flimmerhår får man pga røyking.. Man går gjerne gravid i 2-3 uker før man tester positivt, og jeg orker bare ikke tanken på at hvis jeg røyker, skaper jeg en dårlig "start" for mitt barn med alle giftstoffene.. Det er ikke dermed sagt at jeg vifter med pekefingeren her! Har INGEN problemer med å skjønne de som sier de skal slutte med en gang de får vite at de er gravide! Sånn tenkte jeg også for bare inntil en uke siden.. Ønsker alle lykke til med baby-prøving og (før eller siden) røykeslutt!
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hei og takk for inspirasjon, Ella! Er selv mot slutten i 1pp, og nå tenker jeg at jeg skal jaggu slutte! Fra og med mandag om en uke er jeg RØYKFRI! Jeg skal, jeg skal, jeg skal! Lykke til med røykeslutten! =)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 begynte igjen da jeg hadde en SA forrige helg
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 har aldri tatt et trekk i hele mitt liv:) litt stolt må jeg si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå