Sommer & sol:-) Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 har du noen erfaring med svømminga på askim badet? altså baby og barnesvømming?
Sommer & sol:-) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2007 dytter litt på denne jeg:-)
Sara Rompompei Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hei hei Er litt til og fra om dagen. Mye å stå i med ) Men det er da svømmekurs her ja. Både for baby og barn Vi har jo østfoldbadet som arrangerer kurs i forskjellige klasser www.ostfoldbadet.no Og så har vi en svømmeklubb som også arrangerer kurs. De har kurs både på Løken ungdomskole og på Østfoldbadet. Har vært på Løken med eldstedattera og har vært godt fornøyd. Mange i barselgruppa mi som har vært på babysvømming på Østfoldbadet og de har gått flere kurs og er kjempefornøyd.
Sommer & sol:-) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 er østfoldbadet jeg har tittet på... barna går på svømming nå,så det må vi fortsette med...:-) igår var vi og skrev kontrakt på huset,så nå er det ingen vei tilbake...hehe... vet du hva dagmamma priser ligger på i askim?
Sara Rompompei Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Spennende tid dere har i møte ) Dagmammapriser er jeg dessverre helt blank på. Brukte dagmamma til guttungen da han var 2 år. Tror vi betalte dagpris om jeg ikke husker helt feil. Lurer på om vi havna rett under 4000 mnd den gang. Men det er jo 5 år siden nå....
Sommer & sol:-) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 å ja gjett om:-) har snakket med en...tror hun syns jeg var dyr.. tar 250 kr dagen= 5000 kr i mnd for full plass... men det er mye jobb da....
Sara Rompompei Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Klart det er mye jobb. Nå husker jeg ikke hva barnehageprisen ligger på heller hihi. Guttungen går i 2.klasse så det er en stund siden det også... Men mener det ligger på 2700-2800 inkl 1 måltid. Og kontantstøtta er på 3400 eller noe sånt, er den ikke. Hva tok denne damen da? Eller var det en som ville ha dagmamma kanskje? Tror selv at jeg egentlig ikke kunne tenkt meg å betalt så mye mer enn 4000 tror jeg. Nå er det også full barnehagedekning her, så alle som ønsker skal i teorien kunne få tilbud om plass
Sommer & sol:-) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2007 hun trengte dagmamma... med kontanstøtta og bruker dagmamma bet man kun 1700 kr fra egen lomme... i bhg bet man 2500 kr fra egen lomme,uten kontanstøtte... ja,ja vi får se...håper det er noen som trenger dagmamma..må ha inntekt... vil ikke ut i jobb enda...
Sara Rompompei Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Sett inn en annonse i lokal-avisa her. Da får du nok napp tenker jeg. Om du har mer enn 1 barn så er det vel kanskje også lettere å gå litt ned i pris....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå