XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Var på 3d ultralyd i uke 27. Kvinnedoktoren var så sikker på at det var jente. Jeg spurte han om han var så sikker på at det var jente, at om det hadde vært han om han hadde kjøpt jenteklær da. Da sa han at han hadde sendt kona ut for å kjøpe jenteklær i hvertfall!! Er det noen av dere som kan se om det er jente?? Han fikk ikke akkurat "kjønnet" frem på 3d, bare vanlig ultralyd...
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 så ingenting jeg desverre,var veldig små bilder også da. men fikk du ikke zooma inn på kjønnet da? vi fikk det å da så vi tydelige kjønnslepper,ingen tvil hva det var der inne da.
JonathanTheamamma Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Akkurat det samme spurte jeg om da vi var på ul. Jeg kan jo absolutt ikke tyde ul-bilder, men bildene ligner veldig på de vi har (de så kun kjønn på vanlige ul bilder hos oss også). Vi har fått beskjed om jente, så det blir spennende å se om det stemmer, jeg har termin om 1 uke )
*Vetlis* Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Det er ei jente ja , du ser jo tydelig kjønnsleppene der. Å det er jo også null antydning til noe penis eller baller der. Du kan se på de hvite strekene også at det er ei jente :-) Grattis med tulle da, så koselig :-) Vi venter også jente! Dersom du ikke stoler på meg, kan du jo gå inn på Ultralyd forumet å spørre Dag Harald Hovind :-)
Athina' Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Er nok jente, for det lignet ikke noe på tissen og testiklene som gutten min har i allefall. Var 2 HELT forskjellige kjønnsorganer :-) På det ene bilde ser man jo oxo de berømte 3 strekene jente har(bilde 5), hadde det vært gutt hadde du sett testiklene og tuten godt siden hun lå så fint til :-) Så jeg sier gratulerer med jenta :-) PS! Lurer du på hva forskjellen på jenter og gutter er, sjekk ut denne siden så ser du jente og guttekjønn på ul' bilder og 3d bilder :-) http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/a/girlboyultras.htm
Gjest Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Vi fikk beskjed om jente, og det stemte. Fikk ikke se noe bilde av det i 3D vi heller nei, men i vanlig 2D prøvde han å vise oss hvordan han kunne si det så sikkert. "Tenk deg en dame som sitter naken oppå et glassbord" ...jah..hehe..trengte vel ikke mer forklaring ;o) Men neimen om jeg klarte å se det selv ;o)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 Ultralydforumet? Stoler på dere, Kinnedoktoren og ikke minst magefølelsen jeg har hatt hele tiden! Og ser også de berømte 3 strekene. Jeg skal ha ks 21 desember og har vært å handlet julegaver i dag og skriver på til og fra lapper.. Vil derfor at andre også ser at det er jente, så jeg kan skrive navnet hennes på lappen!!! He he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå