Gå til innhold

Flere enn meg som har en baby som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er ISkalde på henda om natta? Uansett hvilke votter jeg har prøvd så er han skikkelig kald! La han halv ti i kveld med tynne bomullsvotter og tykke ullvotter utpå der igjen. Får se om det virker. Har det ikke SÅ kaldt på rommet. Har bare et lite vindu oppe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da? Er visst vanlig at babyer kan være kalde på føtter og hender. Blodsirkulasjonen deres prioriterer ikke disse områdene. Tror ikke de plages av det heller. Sjekk heller bak i nakken om han er varm nok, så har han det sikkert bra.

Skrevet

min er kald på henda på natta. men har funnet ut hvorfor da;)

han bøyer armene ved albueledda og knytter hendene når han sover så han stenger litt for blodomløpet. da blir han kald. jeg pleier å løsne litt på han i blandt så hjelper det seg fort;)

Skrevet

Jepp! Gutten min er alltid iskald på hendene.. Men han er jo varm i nakken, så tror ikke han fryser.. Er vel bare dårlig blodsirkulasjon..?

Skrevet

Han er 3 mnd. Han er god og varm ellers. Bare på henda han er kald.

Skrevet

Tror ikke det er dårlig blodsirkulasjon, men blodet har viktigere områder å konsentrere seg om. Er hendene rosa når de er kalde, så ville jeg ikke bekymret meg noe, da får hendene hvertfall det de trenger av blod og oksygen.

Skrevet

Vaar jente er ogsaa kald, men jeg bekymrer meg ikke saa mye om det, for har hoert det er normalt? Er varm ellers. Men naar jeg ammer om natta og hun legger de skjoenne smaa hendene rett paa puppen...brrrrrrr......

Skrevet

min mamma kledde på beibien min ullsokker sist jeg var hjemme fordi han var kald på henda.. Jeg skjønte ikke hvordan det skulle hjelpe, men det gjorde det faktisk.. Det er vanlig at de små er kald på hender, men prøv med såkker..:=)

Skrevet

er det ikke litt drøyt å ha vindu åpent når det er spedbarn i rommet, på denne tiden av året? skal det ikke helst være rundt 18 grader på soverommet?

Skrevet

Fikk beskjed av hs at det bør være mellom 12 og 17 grader på soverommet

Gjest Ut på tur
Skrevet

Da hs var på hjemmebesøk snakket vi om kalde hender. hun sa det var helt vanlig nettop som det er nevn her fordi kroppen ikke prioriterer blodomløpet dit. hun syntes ikke jeg skulle ha votter på.

norges astma og allergiforbund anbefalte meg å sove med åpent vindu. Det jeg har lest om temp på soverom er maks 18 grader. Det er jo også varmt å sove i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...