Gå til innhold

Mensmurringer... uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette et tegn på modning? Kan noen fortelle meg mer om det?? Er førstegangs og vet svææært lite om denslags. Har hatt vonde kynnere fra uke 25 og er nesten litt redd for at jeg ikke skal merke forskjell når riene kommer. Sikkert kjempeteit, men er godt med noen tips og råd fra noen som er mer erfarne enn meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei May-linn.

Jeg er ikke noe klokere enn deg her, men har hatt det samme fra uke 14-15. Mensmurringer som kommer og går hele tiden. De trodde lenge at det var premature rier, men det ser ikke slik ut (ettersom de ikke påvirker livmorhals eller baby).

Jeg er i uke 38 nå, og kynnerne har faktisk git seg litt. De kommer ikke så hyppig. Er jo typisk:-) Nå som jeg faktisk ønsker de velkommen!

Jeg har fått så mye forskjellige svar fra ulike instanser, at jeg ikke er klok på hva det egnetlig skyldes. Jordmora mi mente det er kynnere, ei jordmor på sykehuset mente det var bekkenløsning som satt i symfysen og derfor kjentes ut som menssmerter. Legen mente det var modning og kroppen som gjorde seg klar.

Summa sumarum: jeg aner ikke. Det er ikke så veldig kult å kjenne på disse i månedsvis før fødsel, men hvis det har hatt noen hensikt og fødsel kan bli lettere, er det heelt greit:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...