venter.nr.3 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 ja da skal vi gifte oss:) og jeg har aldri vært i et bryllup før..... så vet egentlig ikke hva jeg trenger å planglegge. men vi vil gjerne gjøre det i juli 08, er det for kort tid å planlegge??
Arb.ledig husmor Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Vi gifter oss august 2008.. Hadde alt klart, men så ombestemmer vi oss for alt... Beholder bare dato og kjolen... Finn deg en planlegger på nettet, og prøv å følge den, så går nok alt bra. Vet om de som har planlagt bryllup på bare 1 mnd også eg... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Vi bestemte oss 1.mai og giftet oss 23.juni (7 uker til planleggin), gikk kjempebra. Så du burde ha god tid! Vær effektiv i planleggingen, og sett opp et "Gjøremåls-/planleggingsskjema" i prioritert rekkefølge på forhånd.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer!! Tror nok du har passe med tid,så lenge du bruker tiden fornuftig
venter.nr.3 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Tuuuusen takk:) gleder meg !!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå