Gå til innhold

Kommer meg aldri i seng


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om morgenen når jeg står opp med JR så fantaserer jeg om at jeg skal legge meg samtidig som han om kvelden og få sovet max timer i strekk. Sånn tenker jeg videre på dagen når jeg er trøtt også.

 

Men når kvelden kommer og han er i seng så er jeg ikke trøtt lenger. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det her også... Blir fryktelig irritert på meg selv... Kunne jo i grunnen bare lagt meg med det samme jeg hadde puttet ham i seng... Ligget og lest litt f.eks... Men så er det det da, at jeg synes det er litt deilig å ha noen timer for meg selv når han er lagt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...