Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Om morgenen når jeg står opp med JR så fantaserer jeg om at jeg skal legge meg samtidig som han om kvelden og få sovet max timer i strekk. Sånn tenker jeg videre på dagen når jeg er trøtt også. Men når kvelden kommer og han er i seng så er jeg ikke trøtt lenger. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så irriterende!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Sånn er det her også... Blir fryktelig irritert på meg selv... Kunne jo i grunnen bare lagt meg med det samme jeg hadde puttet ham i seng... Ligget og lest litt f.eks... Men så er det det da, at jeg synes det er litt deilig å ha noen timer for meg selv når han er lagt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå