Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Vet dette tema her er 3.terminster(men vi tenker jo på fødselen og det etter fødselen nå), men virker som dette er et av forumene med mest aktivitet. så i og med at noen av dere har født før håpet jeg noen kunne svare på dette: Hvor lenge blødde dere etter fødselen? Tipper det er inviduelt, men bare lurer.. Har slitt med en del mens smerter før og håper ikke dette holder meg tilbake etter fødselen..
*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 det lurer jeg og på, selv om det skal MYE til for at blødninger skal holde meg tilbake etter fødsel! Er mer redd for bekkenet mitt...:S
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg fødte for 10 dager siden og første tre dager gikk jeg med store bleier og etter det har jeg hatt vanlig mens. Nå 10 dager etter må jeg fortsatt bruke bind og har vanlig mens. Har på følelse at jeg kommer til å blø i flere uker.
Mamma til snart 4 Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 i selve fødselen blødde jeg kun 250 ml, blødde litt dag1 og 2, men etter det nesten ingenting, er nå 2 uker siden har en flekk blød i bindet hver gang jeg skifter, altså nesten inegnting;)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Etter forrige fødsel blødde jeg i fire fem uker. masse de første dagene og mindre og mindre etter hvert.
lotta72 har fått Anders Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 De første dagene da jeg lå på syhehuset blødde jeg ganske mye, og gikk med store bleier. Etter to-tre dager stabliserte det seg, og jeg bødde som en kraftig mens. All blødning var over etter 10 dager. ( blødde mye mer da jeg fikk tvillinger en kun en, men ikke flere dager)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 6 uker begge de to andre gangene. Litt av og på alså, ikke sånn masse hver dag.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 På og av i 4-6 uker.... dei gangen dei har "knødd" magen min for at den skal trekke seg sammen har bløddningene vært minst, og er en flink å ligge på magen er det bra og, hjelper til at livmora trekker seg sammen , med putte under da så en ikkje kverker puppene, dette gjør vondt men er verd det-....å ligge på magen altså
twoboys & a girl Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Blødde lite både under fødselen og etter. Kunne bruke vanlige bind de første dagene, for så å gå til truseinnlegg.
mlkt Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 blødde 8 uker etter fødsel. mye de første dagene og så avtok det litt
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 vil tilføye noe som en venninne sa til meg. pakk med gode store "bestemor" truser. så bleien/truse innlegget sitter godt. hun anbefalte og olabukse eller noe i den dur i stede for joggebukse. i jobbebuksa følte hun seg som donald duck- hvis dere forstår. bleien/bindet sitter bedre og du føler ikke at folk stirrer på deg. et lite tips bare....
nungo Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Mener å huske at jeg blødde skikkelig de første 5-6 dager og deretter sådanne småblødninger i 2-3 uker.
Prinsessemamma:-) Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Blødde i 8 1/2 uke etter forrige fødsel - var nok pga morkaken satt fast så de slet med å få den ut. Hadde 8.3 i blodprosent dagen etter fødesel, så var litt dizzy en stund etter fødselen :-) Men har hørt alt fra 2 uker til mine 8 1/2 med blødninger - så det er nok veldig individuelt. Men er jo ikke samme som mensen, så tviler på at du får mensen smerter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå