Gå til innhold

sauen !! fader for en innlegger du er asså !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger på topp med 96!!! innlegg !!!

:o

wow ;)

*bøyer meg i støvet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får ikke akkurat respekt av sånt mas...

men får meg til å begynne å tenke tanken på om vi skulle gått sammen flere og kjøpt et spill eller en bok til henne siden hun ser ut til å ha lite å ta seg til:)

Skrevet

haha herregud...:D

Skrevet

Næmmen er det falske ypperten som er ute igjen?

deg liker jeg ikke skjønner du. var ikke pene de pm'ene du sendte til meg. ekte yppert derimot, er snill og grei. Men du derimot... Kunne godt kastet noe hardt i hodet på deg etter at du sendte pm til meg og sa alle hatet meg altså. Oj, ble du flau nå når jeg fortalte resten av dib hvordan du holder på? jaja, synd for deg når du driver på med sånt!

Igjen, den ekte dr.yppert har jeg ingenting imot...

Kine: jeg vet det!!! jeg er jææævlig effektiv av meg!!! bruker ikke sååå mye tid her inne, men når jeg er er skriver jeg som faen... hihi=)

ikke så mye annet å finne på når mini sover og alle er på jobb!

Skrevet

hihi.. sauen.. ikke minst har du ett morsomt nick, men syntes du skriver masse som er kjekt å lese jeg.. stå på.. noen må jo være på topp ;-)

Skrevet

takk takk=)

hehe ja må jo være noooen!

Men jeg er i det minste ikke på topp av de som har svart på flest innlegg da...

Betyr det at jeg lurer på mye og vet lite? =P

Skrevet

Døh, fake-yppert.

Du må jammen meg ha det kjedelig som driver på sånn.

Staaaaakkar.

Skrevet

.....for ein som herjer debattsider med falskt nick har jo ekstremt mykje å ta seg til....

Skrevet

hihi=) ikke mye liv det der nei. jeg er ihvertfall ikke så besatt at jeg prøver å være andre mennesker. nå når h*n har blitt busta har han skiftet navn til lammet og mr.kålrabi istedenfor. Tror vel at folk skal tro han er meg da...=P

forresten så heter det Kålrot.

Skrevet

kålrot?

greit at du er en ugressplukker av høøøy grad men hva sier du om julemiddagen da? pinnekjøtt og kålrot stappe? whaaaaat?

Skrevet

det offisielle norske navnet på Brassica napus var. napobrassica er Kålrot ja. kan til nøds kalles kålrabi da dette er et gammelt navn for rotveksten, men kålrot er det mest utbredte navnet på rotveksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...