danieI Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 hvem er her nå? og hvorfor! hilsen skravledan
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg er her sånn innimellom.. Nå har jeg tatt meg ett glass vin, og er på veg ned i nr 2. Hvorfor jeg er her: Hm...det vet jeg ikke - litt oversosial kanskje?
danieI Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 vin er phint men det er døllt å drikke vin aleine så det gidder jeg ikke
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Vet du hva, som den travle, overstressa trebarnsmoren jeg er, så synest jeg det er på sin plass med litt kos på lørdagskvelden når snuppene er til sengs:)
danieI Skrevet 3. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2007 jeg er enig med deg i det vøtt har lagt 2 i kvell, det er dobbelt så mange som vanlig. var slitomt det, rett og slett
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Hehe, men så er det deilig med de få timene man får alene etterpå da:)
danieI Skrevet 3. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2007 det er stappdeilig med de timene, skulle hatt fler sånne vøtt!
Lilly 79 Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Jeg er her, hvorfor? Fatter jeg ikke selv heller.
Zyan Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Jeg har overspist, så orker ikke annet enn å kjede meg foran pcn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå