Gå til innhold

faen som jeg kjeder meg.


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem er her nå? og hvorfor!

 

hilsen skravledan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her sånn innimellom..

Nå har jeg tatt meg ett glass vin, og er på veg ned i nr 2.

Hvorfor jeg er her: Hm...det vet jeg ikke - litt oversosial kanskje?

Skrevet

hikk

 

Skrevet

vin er phint

men det er døllt å drikke vin aleine så det gidder jeg ikke

 

Skrevet

Vet du hva, som den travle, overstressa trebarnsmoren jeg er, så synest jeg det er på sin plass med litt kos på lørdagskvelden når snuppene er til sengs:)

Skrevet

jeg er enig med deg i det vøtt

har lagt 2 i kvell, det er dobbelt så mange som vanlig. var slitomt det, rett og slett :)

Skrevet

Hehe, men så er det deilig med de få timene man får alene etterpå da:)

Skrevet

det er stappdeilig med de timene, skulle hatt fler sånne vøtt!

Skrevet

Jeg er her, hvorfor?

 

Fatter jeg ikke selv heller.

Skrevet

Jeg har overspist, så orker ikke annet enn å kjede meg foran pcn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...