Gå til innhold

er det teit gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor har ennå ikke fått bursdagsgave (er litt trege, bursdagen var i juli...) Vet at hun hadde lyst til å dra på Rein Aleksander konsert sist, nå kommer han igjen, lurte på å kjøpe billetter til henne, men vet at mannen hennes ikke vil/kan være med da det er to timer å kjøre. (har gård) Kan vi kjøpe billett og så si at en av oss kan være med? Er det dumt? Vet at hun ikke vil gå alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være en super gave:-)

Skrevet

selv om hun får med en av oss som vedheng tror du?

Skrevet

Ville kjøpt to billetter, og sagt at det var flott hvis de kunne klare å gå sammen (finnes vel avløsere??) men at om han ikke kunne så ville en av dere gjerne være med.

Eller bare kjøpt to billetter og ikke si noenting, så kan hun ta med den hun vil.

Hørtes ut som en kjempefin presang iallefall =)

Skrevet

Er nok en kjempe fin gave!

Kan jo hende ho kan ta med seg en venninne?

Skrevet

om hun ikke bor så langt unna kunne jo du eller sambo tilby dere å gjøre fjøset den kvelden!! så hadde begge muligheten til og gå på konserten.

Skrevet

Problemet er at han ikke vil ha noen annen i fjøset, til nød oss eller samboers bror, men vi (ikke broren) bor så langt unna at det kan bli vanskelig. Ikke tror jeg han vil være med heller. Sist spurte hun om jeg ville være med, men da hadde jeg ikke anledning, men det er mulig hun kan få med en vennine. Da må det i så fall bli både jul og bursdagsgave, men det er sikkert greit, selv om julegaven blir litt på forskudd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...