HØNAogEGGET *har født* Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Har dere tips til hva man gir minsten i julegave? Jeg er tante til to jenter, ei på 2 og ei nyfødt. Første hadde "alt" og nr to arver jo dette. Lurer derfor på hva jeg skal gi i julegave til nr 2?? Foreldrene vet ikke hva de ønsker seg til henne...
~~DoraDora~~ Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg har to av samme kjønn... men jeg er obs på at nr to ikke bare skal måtte gå i arveklær. Synes synd på de barna som bare får arve klær. Kjedelig dersom barna ser i barnealbumene sine senere, og de har helt identiske klær.... Kjøp noe fint til nr to du... med god samvittighet. Det er jo barnet du skal gi gaven til, og ikke foreldrene...
ormeynglet Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg har to jenter, 2 år og 4 mnd og ei på 8 mnd. Hun minste har nesten bare hatt på seg arveklær etter eldste, og det er jo kjempekjekt. Men enig med dillå her, vil jo gjerne at nr. 2 skal få noen egne fine klær også, ikke BARE arveklær liksom. Nå har årstida som de er født på krasjet litt her (eldste er født på sommeren, minste på senvinteren), og det var faktisk deilig å få kjøpe klær til henne uten dårlig samvittighet for at hun har mer enn nok fra før. Ergo, kjøp noen fine klær til nr. 2 og du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå