Gå til innhold

Det hadde jeg ikke trodd.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg,som ihuga motstander av facebook,jaggu fikk meg profil idag :)

 

Datteren mente det var på tide..hehe...Og sannelig,så hadde jeg noen venner liggende allerede....de har visst spurt meg for lenge siden noe jeg da elegant avslo..Men de var trofaste og var der....

 

Så nå setter jeg inn i den verden :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to, da! c",)

Jeg er også ny der inne, og har funnet frem en liten håndfull kjente. Morsomt å se etter gamle kjente, og se hvem som kjenner hvem c",)

Skrevet

Bra det ikke er bare meg som er fersking da ;)

Ellers skjønner jeg fint lite....men er liksom i noen grupper nå da,og det er gøy. ;)

Søke etter gamle venner er spennende :))

Skrevet

Velkommen inn:-)

Skrevet

Jeg har heller ikke sett poenget liksom, men så fant jeg ut at det kanskje var litt gøy likevel. Og så gjorde jeg forsøk på å "komme meg inn" men pga "ukjent" e.mail adresse ønsket de meg velkommen tilbake når de hadde utbedred "problemet". Så nå sitter jeg her og er sånn passe små-furten. Ser dere kanskje på facebook en dag. om noen år.....;)

Skrevet

Overrasket over at ikke du har sneket deg inn før da allerhelstNorge;-) Savnet deg der inne......det er ganske moro;-)

Skrevet

Om noen vil være vennen min...så finner dere meg hos phantomet ;)

Skrevet

Send meg en pm da, for jeg vet jo ikke hvem du er:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...