Plutseliten :) Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 at jeg,som ihuga motstander av facebook,jaggu fikk meg profil idag Datteren mente det var på tide..hehe...Og sannelig,så hadde jeg noen venner liggende allerede....de har visst spurt meg for lenge siden noe jeg da elegant avslo..Men de var trofaste og var der.... Så nå setter jeg inn i den verden ))
Reveenka Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Da er vi to, da! c",) Jeg er også ny der inne, og har funnet frem en liten håndfull kjente. Morsomt å se etter gamle kjente, og se hvem som kjenner hvem c",)
Plutseliten :) Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Bra det ikke er bare meg som er fersking da Ellers skjønner jeg fint lite....men er liksom i noen grupper nå da,og det er gøy. Søke etter gamle venner er spennende )
allerhelstNorge Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg har heller ikke sett poenget liksom, men så fant jeg ut at det kanskje var litt gøy likevel. Og så gjorde jeg forsøk på å "komme meg inn" men pga "ukjent" e.mail adresse ønsket de meg velkommen tilbake når de hadde utbedred "problemet". Så nå sitter jeg her og er sånn passe små-furten. Ser dere kanskje på facebook en dag. om noen år.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Overrasket over at ikke du har sneket deg inn før da allerhelstNorge;-) Savnet deg der inne......det er ganske moro;-)
Plutseliten :) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Om noen vil være vennen min...så finner dere meg hos phantomet
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Send meg en pm da, for jeg vet jo ikke hvem du er:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå