kkbf Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 var på toalettet nå nettopp, å då kom det mye slim m litt blod i. Det er vel dette som kalles slimpropp?? noen som har erfaringer ang dette? bør jeg kontakte føden eller? har 11 dg til termin..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 kontaktet ikke føden jeg da nei. men vet ikke om man skal det...
Amanda- Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 slimproppen kan gå selv om fødsel ikke er i gang. vist du føler at det skjer noe, rier eller lignene da ville jeg kontaktet føden. ellers ville jeg slappet av.. men er du i tvil så ring. bedre og ringe en gang for mye enn for lite..=)
kkbf Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 takk for svar. Har hatt mye kynnere i dag med menssmerter, så er litt usikker om det er noe på gang eller ikke. Men får vel bare ta tiden til hjelp. Sist gang gjekk vannet dagen etter slimproppen, så jeg håper det er gang på det..
Mamma til snart 4 Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 det kan bety at det beg å modnes, men har du ikke regelmessige rier trenger du ikke å ringe føden, min gikk først litt 2 uker før termin og så kom resten rett før fødsel, men det er veldig forskjellig, hos min mor fødte hun dagen etter andre timen etter, men en må ha rier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå