Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Faen, har fått hemorrider og det gjør så sinnsykt vondt! Noen som har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg har hatt det siden sommer. og prøvde en krem som jeg kjøpte på apoteket. tror jeg fikk det etter jeg begynte på jern tabeletter... men har ikke fått den vekk, veldig frustrerende!!! så kom gjerne med gode tips om salver e.l.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hemorrider her også #¤!§*! Fikk tips om å bruke en salve med det sjarmerende navnet Alcos Anal. Har smurt morgen og kveld i tre uker nå. Den gjør ikke vondt, verken klør eller blør, men den forsvinner jo aldri!!! Noen som vet hvor lenge man må smøre med denne salven eller!!??
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Alcos Anal funket på meg, men det blir hengende igjen en pose. hehe, den som er fyllt med blo når hemoriden gjør vondt den blir hengende igjen som en slapp hudfold. Tror ikke den forsvinner i det hele tatt.. Hvis dere skjønte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå