Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til nå???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

......til den lille kommer??

....og hvor langt er dere kommet??

Jeg har ikke kjøpt noenting.....er i uke 20 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To nøster merinoull fra nøstebarn(skal bli teppe) er også i uker 20.

Men dette blir min andre jente så jeg har det meste fra før.

Skrevet

jeg er 6 mnd på vei, uke 26 , har kjøpt vogn, seng, utedress til å ha på i vogna, vippestol... har fra før stellebord, litt klær og dyner+ sengetøy...

Mangler tåteflasker, gulpekluter, og evt uro til å ha over senga... er jo altfor gøy å handle inn baby greier ;) !

Skrevet

Uke 27. Ikke kjøpt en eneste ting enda. Vi har mesteparten fra før, men må kjøpe bilstol og stellebord. Skal også ha en kjøredress til vi skal hjem fra sykehuset. Ellers litt klær, men det tar vi på januarsalget :o)

Skrevet

hm..svært lite:) Har kjøpt en pysj og en drakt for ta på når man reiser på besøk og butikk o.l. Vippestol vet jeg vi får fra broren min og kona, voksipose og "ble-søppel-pose-greie" får vi låne fra samme bror, og vogna skal vi kjøpe i nærmeste framtid nå:) Dyne og et sengtrekk får vi fra svigermor, siden hun skulle renovere sengen til samboeren min til babyen kommer.

Så med tanke på hvor lite vi har handlet, så har vi veldig mye:)

Skrevet

En body (men har fått endel klær)

Er i uke 24

Mange som er kommet like langt som meg er ferdig, men jeg orker ikke at ting skal støve ned før vi trenger det. Men har skrevet liste, og vet hva vi skal ha og skal begynne snart- men er jo goooood tid da (tror jeg hvertfall)

Skrevet

Ikke en ting!! Jeg prøver alt jeg kan å vente... Er nå 24 uker.

Skrevet

vi har fått vogn, bæresele og bilstol av mamma og pappa så det er i hus. ellers skal jeg ta i bruk voksiposen jeg brukte når jeg var baby.

tenkte vi skulle ønske oss mer til jul. ellers har jeg kjøpt litt klær og 2 smokker. har hatt masse mareritt om at jeg ikke rekker å kjøpe smokker før det går ut av produksjon, etter jeg kjøpte det har drømmene gidd seg:) herlig.

Skrevet

Vi har ingen vi kan arve eller få ting av, så her må alt kjøpes. Har bestilt vogn idag og kjøpt bilsete med base på tilbud på Barnas Hus.

Har også kjøpt sprinkelseng, stellebord og vognpose. Litt glad for å ha dette i orden for selv om det kan bli litt støv på det, så er det godt å ha det luftet ut. Ei venninne sa at det tok mange uker før den "innpakka" lukta forsvant fra vogna hennes.

Jeg tenker også at nå er det snart jul= kaos i butikker, januar er salgstid, men jeg vil ikke ta sjansen på å finne ting da og som regel legger de ut alt det de normalt sett ikke får solgt på salg. Og så er jeg høygravid og da nekter jeg å styre rundt etter utstyr :) Den siste tiden vil jeg heller bruke på å slappe av og gjøre det koselig hjemme! Jeg er i uke 24 forøvrig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...