DoubleTrouble Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei! Hvilken er den beste tvillingvognen? Vurderer å kjøpe ei vogn men vet ikke hvilken jeg skal velge. Noen med erfaring?
mamma til c og d Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Er veldig fornøyd med min oth. Kjempe god å trille lett og legge sammen. kommmer inn alle døråpninger uten problemer
...venter... Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Vet at du ikke hadde denne med som alternativ, men jeg har valgt Peg-perego. Ikke tatt den skikkelig i bruk enda (nr. 2 kommer i desember), men er så langt veldig fornøyd på stuegulvet... Den er litt lang, men blir kortere enn OTH sammenlagt. Ungene sitter etter hverandre mot, eller fra hverandre. Du kan se den på Angelbaby.no.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Er ikke GT safari ganske bred? Da kommer du ikke inn noen steder... Ville valgt en smal vogn. OTH eller TFK har gode tvillingvogner, vet om flere som skryter veldig av begge de to. Er forholdsvis lette og smale. Ellers er teutonia team s4 vognene under 80 cm, så skal gå inn de fleste vanlige dører. Den har vendbar sittedel, så du kan ha barna vendt både mot deg og fra deg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 En venninne av meg kvittet seg med sin TFK tvillingvogn og gikk over til GT Safari etter få måndeder..... Men OTH vet jeg ikke noe om..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 GT safari er veldig bred, ville ikke valgt den. velg den smaleste og letteste er mitt beste tips! (oth)
LegallyBlond Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Har hørt mye skryt om OTH vogna. Traff en tvillingmamma som hadde prøvd tre vogner på ett år, og hun mente dette var den eneste som holdt mål =) Har selv hatt singelvogna, og var veldig fornøyd med den, ordentlig kvalitet. GT Safari har jeg sett, synes den ser veldig brei ut og synes også den ser litt skralere og mer plastikk ut en oth, men har jo aldri prøvd den da.
Bægge dætern Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 noen som vet hvor flate disse vognene er i liggestilling, da det er aktuellt med softbag og nyfødt baby.......... har softbag til tfk, er det andre vogner med samme hellingsgrad i ryggen, gt safari, instep osv?
Thea-81 Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Dere med erfaring med OTH tvillingvogn: Ser softbagen er ganske smal, noen som har erfaring med at de har vært FOR smale..? At man irriterer seg over det..? Skal ha mai-barn så regner med at jeg ikke trenger pose før sportdelen tas i bruk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå