Miss RM Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Leser ofte om hva man kan prøve for å sette i gang fødsel.. Men er det noe man IKKE skal gjøre? Begynner å bli rimelig utålmodig og vil ikke gjøre noe som kan "sinke" prosessen :-) (termin om fire dager...)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Spar energien. Vet om nok av folk som har slitt seg ut på å sette igang fødsel... Det som kanskje ikke krever så mye er sex. Dette er vel noe de "anbefaler" på helsestasjonen bl.a. Ikke hopp i trapper/tau o.l. Ikke ta Lakserolje. Prøv å hold deg i normal aktivitet, hvis du er i form til det.
m@rie82 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 tips (kjerringråd) for å sette i gang fødselen: - holde deg i bevegelse, gå tur. - samleie - bryststimulering - varm melk med en til to ss kanel
Miss RM Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Noen andre som vet hva man IKKE skal gjøre? Ev. som har gode tips på hva som fungerer?
SuperGlad Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 mine to barn ble begge gangene født dagen etter jeg har inntatt store mengder hvitløk :-) sist laget jeg hvitløksmajones: -mange fedd hvitløk -masse majones -litt melk rør rund til en passe kosistens.... ha på brødskiva eller som dip.
sydilla Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 lakserolje er ikke bra... Dumt å gjøre ting som gjør deg sliten du trenger kreftene dine. Hos oss har sex fått fart på sakene + at jeg har fått modningsakupunktur.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Diskuterte med en far (lege) i barnehagen ang å få fart i sakene når man venter slik, han sa at man skulle holde seg laaangt unna lakserolje og kanelkuren!! Lakserolje kunne forverre alt og få en styrtfødsel noe som kan føre til både revning og hele pakka!!! Kanel er uttørrende, så hold dere langt unna det og sa han! Ungen kommer vel når den er klar for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå