Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Så på nyhetene at vi må kaste grovt brød og grove rundstykker pga, glassbiter i maten. Men fra hvilket bakeri var disse brødene fra? Jeg har jo fryseren full.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Samme her... Det kan jo ikke være fra alle bakeriene...
Bettybu Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Et parti med solsikkefrø.... Som sikkert mange produsenter har kjøpt fra???
hostogharkheledagenlang Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 noe bakers iallfall, men det var solsikkefrøene som det var glass i, kast alt som er grovt. Bedre å være på den sikre siden. Nå var jeg plutselig veldig glad for at vi baker brød selv .....
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Skal jeg fortelle dere hvordan dette skjedde eller? Hehe...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 En kompis av sambo som er VELDIG klønete og tenker seg VELDIG lite om før han handler, mistet solsikkefrøene på gulvet, feide de opp og kastet de i deigen. Usj...! Dette var visst ikke første gang det ble gjort, men nå hadde det seg seg sånn denne gangen at det var glasskår på gulvet også. I fjor lå hele peppekakedeigen på gulvet. Blæ! Er glad vi får en tlf om ting vi ikke bør spise etter slike hendelser. Nå får jeg sikkert pepper av folk som ikke tror på meg, men det er faktisk sant.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Jupp! Har ikke klatret særlig høyt i treet nei. I kunnskapens tre altså.
Mrs. X Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Fortell hvem han baker brød for da så jeg vet om jeg må kaste mine! (og aldri handle fra dem mer) for en idiot..
grå :) Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 ehmm hvordan har han klart å få det spredt over hele landet da a ?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 Det er greitt nok det som er i fryseren, verre med det vi har spist, sier bare jeg....og ikke minst at barna har spist det..
LisaColli Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 sirkeline25, er dette sant? hvilket bakeri er det snakk om?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. november 2007 #16 Skrevet 3. november 2007 I dag er jeg glad for at sambo ikke liker grov-brød, og vi derfor ikke kjøper det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå