Gå til innhold

har hatt mensen i 3 uker.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk gutten min i sommer å fikk tilbake regelmessig mens etter 2 mnd ca... å nå har jeg begynt å p piller (cerazette) og har hatt mensen 3 ganger på 2 mnd, å de har var mye lenger enn vanlig... nå har jeg fått mensen igjen, å hatt den i 3 uker.. hva kan dette komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok pga cerazette, eller den onde pillen fra helvetet, som jeg liker å kallen den.

 

Mange blør mye, mange hele tida av cerazette.

Skrevet

Det du opplever er helt vanlige bivirkninger av cerazette, hos noen normaliserer det seg, hos andre fortsetter det slik som du har det.

Skrevet

Har du brukt den typen p-piller før? Kan jo hende at du ikke tåler de..

Kan bare fortelle ut fra min egen historie, og jeg fikk mensen i 3 mnd av p-sprøyta (måtte få en kur for å stoppe den), og mensen 1 år men hormonspiralen (tok den ut da)..

Skrevet

hmm.. ok, da burde jeg bytte p pille da... kanskje tilbake til den jeg hadde før jeg blei gravid... (trinordiol) den var jeg fornøyd med. å ingen bivirkninger...

Skrevet

jeg har ikke brukt den før, fikk den etter jeg fikk gutten min. jordmor anbefalte den.... men nå bytter jeg....

Skrevet

jeg blødde 6 mnd pga hormonspiral... det kan godt skje. ikke gøy. bytt prevensjon..

Skrevet

Jepp mange som blør av de, bla. jeg, jeg sluttet etter 2,5 mnd... dritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...