En Prins + Prinsesse Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 jeg fikk gutten min i sommer å fikk tilbake regelmessig mens etter 2 mnd ca... å nå har jeg begynt å p piller (cerazette) og har hatt mensen 3 ganger på 2 mnd, å de har var mye lenger enn vanlig... nå har jeg fått mensen igjen, å hatt den i 3 uker.. hva kan dette komme av?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Det er nok pga cerazette, eller den onde pillen fra helvetet, som jeg liker å kallen den. Mange blør mye, mange hele tida av cerazette.
imsdal med julesmak Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Det du opplever er helt vanlige bivirkninger av cerazette, hos noen normaliserer det seg, hos andre fortsetter det slik som du har det.
Mor til et enebarn Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Har du brukt den typen p-piller før? Kan jo hende at du ikke tåler de.. Kan bare fortelle ut fra min egen historie, og jeg fikk mensen i 3 mnd av p-sprøyta (måtte få en kur for å stoppe den), og mensen 1 år men hormonspiralen (tok den ut da)..
En Prins + Prinsesse Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 hmm.. ok, da burde jeg bytte p pille da... kanskje tilbake til den jeg hadde før jeg blei gravid... (trinordiol) den var jeg fornøyd med. å ingen bivirkninger...
En Prins + Prinsesse Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 jeg har ikke brukt den før, fikk den etter jeg fikk gutten min. jordmor anbefalte den.... men nå bytter jeg....
meg & to små vampyrer Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 jeg blødde 6 mnd pga hormonspiral... det kan godt skje. ikke gøy. bytt prevensjon..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Jepp mange som blør av de, bla. jeg, jeg sluttet etter 2,5 mnd... dritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå