Gå til innhold

Lyst å bli gravid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

men har ikke fast jobb ennå.Jeg jobber som vikar,og fram til jul blir det vert fall 100 % jobbing.Har kontrakt ut april...men kan hende det blir lenger.Dersom jeg blir gravid snart,og ikke får jobb etter april da har vel ikke jeg krav på noe som helst?! synes det er veldig vanskelig...men har så lyst på en til snart...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det vet jeg..Men blir kjipt å gå uten penger hver måned.Engangsstønaden klarer man jo fort å bruke opp...hehe. Samboer har i grunn god inntekt...men likevel...Vi har jo både hus og bil og mange utgifter.Dersom jeg blir gravid å sier det til sjefen,er jo det ikke sikkert de vil tilby meg mer jobb heller....vanskelig dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...