oktober74 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei Jeg har en 7 mnd gammel gutt som jeg prøver å venne av med å spise om natten. Vi har prøvd 3 netter på rad hvor jeg har ligget på gjesterommet og Pappa'n har prøvd å roe han ned når han våkner. Det har ikke fungert bra. Jeg vil heller ikke ligge å høre på at han gråter så mye, det må vel finnes en annen måte? Noen som har noen gode råd. Hilsen en mor som snart trenger en natts søvn!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 har du prøvd å ligge borte? Da hører du iallefall ikke noe. Tror kanskje pappan takler det bedre om han får styre det litt alene. Bare noen tips;) Lykke til!
oktober74 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Hei Takk for svar! Jeg har ikke prøvd det, men vet ikke hvor bra pappan takler det. Han er flink, men tror han blir veldig frustrert når han gråter så mye fordi han føler han ikke får det til.. Jeg kan jo selvsagt prøve
mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 jo, men kanskje det går bedre når han er alene og har kun seg selv å stole på.. Vet iallefall at min man er mye mer passiv mtp gutten vår når jeg er hjemme enn når han er alene med han. Det er liksom jeg som vet best mener han. Du kan jo ligge med telefonen på og bare stikke hjem om det blir for ille:)
oktober74 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Skal prøve det! Uff, litt rart - men sikkert mye bedre. Det er slik her i huset også at han tror mamma vet best. Men når det gjelder dette er jeg rett og slett rådvill. Føler vi har kanskje vært veldig slappe med egen seng og gitt han litt for mye servering på natten slik at jeg iallefall skulle få noen timers søvn. Men nå er det tid for å få senga tilbake og mer søvn, tror også lillegutt har godt av det.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Når vi skulle venne Mathilda av med pupp om natta tok vi ett måltid om gangen, lot henne skrike seg gjennom første måltid, hun skreik lenge men gav seg til slutt og sov til neste måltid... Deretter utsatte jeg siste måltid et kvarter/halvtime hver natt helt til hun sov til halv sju.. Så å utsette en halvtime hver natt kan kansje fungere?? Så slipper du høre på skrik alt for lenge om gangen=0)
oktober74 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 Hvor lenge holdt dere på slik før hun sluttet å våkne? Gråt hun lenge i strekk?
Dudellidallo og Tillo Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 En natt og to så sov hun gjennom måltidet.. Når vi utsatte måltidet, sov hun lengre for hver natt.. Var veldig greit sånn synest jeg... Kan jo også eventuelt la mannen din gi henne vann på flaske istede for pupp. Blir ikke belønning å våkne da, ingen kos med mamma;)
Dudellidallo og Tillo Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Mente han, ser for meg jenta mi og skriver henne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå