Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 sukk, har mistet 4 ganger og kjenner jeg er lei av alle anres babyer..og har en vennine som skal snart ha baby, og kjenner det stikker i hjerte..søren dette er vondt og vanskelig..prøver og få alt litt bort, men kommer meg ikke bort fra pc en engang...hvordan skal dette gå:-) sukk andre???
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg kan umulig sette meg inn i din situasjon men det må jo være helt forferdelig Lykke til!!!!!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Skjønner at du har det vanskelig...& jeg ønsker deg all lykke til videre & håper det blir en liten spire på deg etterhvert! Men,jeg skjønner bare ikke hva du gjør her inne visst du er så lei av andres lykke over & skal ha bebiser??.....Vi er jo alle gravide eller har nyfødte her inne...& er kjempelykkelige!...Bare forestiller med at du må jo bli kjempetrist av & være her sammen med oss da....
Kakebakesøte Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Huff, jeg forstår hva du mener. Jeg har bare mistet en gang og da det skjedde var det grusomt å se/høre om andre som ble gravide/fikk barn. Å miste 4 ganger, jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg bare _håper_ du får hjelp neste gang du blir gravid.
pandabjørn Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 skjønner at du er lei når du har mistet 4 ganger! men hvorfor står det at du har termin 13 juni 2008 da?? har du bare glemt å forandre i profilen din... og hvis du er lei så synes jeg ikke du bør være her inne for her er de fleste gravide eller fått barn.... håper spiren sitter snart lykke til......
Meibibeibi Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Det høres helt forferdelig ut å miste så mange ganger! Jeg tenkte bare å gi deg et lite tips. En venninne av meg mistet tre ganger på rad, etter at hun hadde gått over 3 måneders grensen. Hun fikk høre om andre som hadde fått gode resultater av homeopati. Mener hun gikk til behandling hos en homeopat tre ganger. Så ble hun gravid og denne gangen gikk det bra og nå har hun en nydelig jente på ett og et halvt. Kanskje du skulle prøvd å finne en anerkjent homeopat i området ditt og høre om vedkommende tror han/hun kan hjelpe deg? Masse lykke til!!!
Kvitrebekk Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Vet det er lite jeg kan si som hjelper deg akkurat nå. Har ikke mistet selv, men vi slet i 2,5 år med å bli gravide. I mellomtiden ble omtrent alle rundt oss gravide. Det var en slitsom og vanskelig tid og det var ingenting noen kunne si som gjorde at jeg følte meg bedre. Vil bare ønske deg lykke til. Det ordner seg for de aller fleste til slutt. Det gjorde det til slutt for oss også. Klem
Gjest Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 jeg er her inne på komplisert svangerskap og ufrivillige aborter.. men titter inn hit av og til:-) takk for svar:-)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 jeg kommer ikke inn på siden min til å forandre profilen min...:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå