Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til innelek når været er som verst ute? (snart 3 år...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag lagde vi trolldeig og dro på Jernia og kjøpte gips. Så lagde vi avstøp av den ene hånden hans. Morro og ha i ettertid! I morgen skal vi kanskje male rammen som vi skal lime den inn i.

Skrevet

Vi baker boller, pannekaker,ostesmørbrød eller arme riddere.

Gutten min liker også å vaske opp. Han får oppvaskkost og mye zalo - og noen plasting han kan vaske.

Noen ganger ser vi film.

Ellers går der i duplo, togbane, puslespill og tegning.

Til uken skal jeg finne utkledningsklær til ham. En hatt og noen stor sko...ikke så mye som skal til. Og så synger vi mye. En dans etter musikk på radioen blir det også. Er nesten en 3-åring selvj eg til tider:)

Skrevet

Vi leker med Duplo, hun leker med dukken sin og tubbisene sine, ser litt på tv, holder på med leire, tegner og maler, synger og hører på musikk, leser bøker, turner og tuller, baker brød/boller, lager mat.

Snuppa også elsker å vaske opp og vaske hendene. Hun er med å dekker bordet og tar ut av oppvaskmaskina.

Jenta mi er 2 år pluss et par mnd. :o)

Skrevet

Her leker ungene for det meste sammen, og om dagen går det så og si bare i my little pony. Det er jo sååååååååååå stas.

Men meg og minsta som snart er 3 laget krans av løv her om dagen. Tynn ståltråd som vi tredde løvet på. Det var stor stas, Hvertfall når jeg hang opp kransen i vinduet. (helt til pus gikk helt bananas på den)

Skrevet

Har en gutt på 2 år, og nå syns han det er gøy å kle seg ut! Har en diger kasse med masse rare klær, noen hatter, parykker, masker mm. og det er kjempestas!

Han har også fått seg doktor-koffert, og rollespill har blitt veldig gøy- Alle som kommer på besøk hos oss må legge seg ned på et teppe på gulvet og leke at de er syke.

Ellers er det det som har blitt nevnt over...leire, duplo, puslespill, vaske kopper, fingermaling (kan anbefale potet-trykk!)

Han er glad i å hjelpe meg med diverse husarbeid også, selv om det gjerne tar litt lengre tid med hjelp fra han da;)

Og så er han glad i å synge, danse og lese bøker.

Skrevet

Lego , dukker , plastelina , tegner , maler , leser , pussler osv...

Skrevet

Og baker noe godt , drikker kakao !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...