lego Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 til en gutt som blir to år??? Har skrevet en ned en del, men sikkert ett eller annet jeg har glemt. Kom med tips!
imsdal med julesmak Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Duplo Bankebrett Akebrett Bøker Musikk cder Togbane Dukkevogn Trillebår Instrumenter
piano♫ Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 www.singsang.com Har en gutt som fylte 2 nå i oktober - han elsker sangkortene sine over alt! Anbefales.
lego Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Hvor har du kjøpt dette? *må sjekkes nærmere*
piano♫ Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Kjøpte det på nettbutikken www.fava.no Her: http://www.fava.no/site/singsang_r/singsang/mine_foerste_sangkort Der finner du også omtaler fra F&B, "Barnahagefolk" m.fl.
Du og jeg og vi fire Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Hei Piano. Har vært inne å lest litt om Singsang nå og synes det virket veldig spennende. Jeg har en stund nå grublet litt på adventskalender til 2 åringen min, og lurer på om 1 slikt sangkort vil egne seg som "adventsgave" hver dag. Da blir det en "nedtelling" til jul uten at det skal være gaver hver dag i adventstida. Hva tror du som har disse kortene? Og var det lang leveringstid når du bestillte?
piano♫ Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Jeg husker at jeg ble overrasket over den kjappe leveringstida, men ikke akkurat hvor lang tid det tok. 3 dager, kanskje? Jeg synes det er en kjempeidè til adventskalender - vær bare forberedt på at det kan bli "grisevisa" 30 ganger om dagen ;-). Fordelen er at 2-åringen virkelig får konsentrere seg om et kort og en sang av gangen, og det tror jeg er veldig lurt. Vi er veldig bevisste på dette med å synge/spille for barna våre, og det positive med disse kortene er at da får også 2-åringen vår (som ikke er så språklig sterk enda) være med på å bestemme hva vi skal synge. Vi har forresten også gitt kortene til barnas avdelinger i barnehagen (småbarns og 2-4-årsavd) i julegave, og de brukes flittig i samlingsstundene.
Du og jeg og vi fire Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Hiver meg til å bestille her! Tusen takk for kjempetips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå