Babyimars Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg blir aldri enig med meg selv, har blitt 10 ganger verre etter jeg ble gravid. Skullet kjøpe meg støvletter hele uka, men hver gang jeg tror jeg har bestemt meg, så har jeg ikke det alikevel!! Blir sprø... Ekspedistrisen blir jo veldig utålmodig. Levert tilbake ett par denne uka I dag fikk jeg kjøpt ett par nye støvletter, de er jeg veldig fornøyd med, kommer til å beholde de heldigvis... Sånn her er jeg med mat også, ombestemmer meg hele tiden. Begynner å føle meg som han i Fjorlands-reklamen.
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 He he. Vinglepetter!! Jeg er mer som han Spellemannen i Fjordlandreklamen jeg da.. Sitter bare ved kjøkkenbordet i halvsøvne og hele huset raser sammen rundt meg. Ja det er ikke enkelt. Har problemer med å velge vogn og sete jeg da...vingler fram og tilbake mellom ulike merker. Har jo god tid enda da men liker å slippe å stresse når det nærmer seg.
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hahaha jeg er helt lik deg der! Jeg er kansje et hakk verre da for jeg er helt glemsk og fjern i tilegg for tiden! Jeg satt meg i taxi etter en lang tog tur på vei hjem Han spurte hvor skal du?Det sto faen meg helt stilt! Jeg måtte til slutt bare svare:gi meg litt tid men mot brua der !!! Harregud jeg glemte adressen i farten! Jeg var sinnsyk trett og sliten etter mye stress den dagen og 9 timer med tog men seriøst!
Babyimars Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Hahahahaha, godt jeg ikke er alene! Hjemmeadressa har jeg begynt å glemme også! Jeg sto på Brilleland, skulle få tilsendt noen linser. Så spør dama om adressen min, jeg ble bare stående der stum, så moren min som var med måtte si adressa. Er det mulig??! Også legger jeg igjen ting overalt hvor jeg er, aner ikke hvor jeg har gjort at det. Jaja, vi er gravide... litt surr er vel lov!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Akkurat det samme lider jeg av!! Ekspeditøren kaldte meg vingle petter;=) Skulle kjøpe gortex joggesko i går,men klarte ikke bestemme meg ! hadde 3 par jeg likte godt og hver gang jeg hadde prøvd et par sko måtte jeg ta en tur rundt på senteret for å tenke. Prisen hadde jo litt og si for det billigste paret kostet 500 og det dyreste 1400:( Men allikevell har aldri hatt problemer med slikt før jeg ble gravid! Skjønner ingen ting jeg..Samboeren min ble helt overgitt så han kjøpte skoa til meg...heheh! Det ble et par ecco gor-tex sko:=) Han er så skjønn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå