smackazz Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 mamma vil eg skal ringe føden i morra å høyre om eg kan komme inn til en undersøkelse, ang åpninga mi osv... ka syns dere om det ? er litt usikker
m@rie82 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 dersom du føler at noe er utenom det vanlige kan du jo ta kontakt med de. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
smackazz Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 nei, er ikkje i fødsel fikk konstanter åpning og modenhet for ei uke siden... de prøvde å strippe meg, men fikk ikkje tak i livmora
m@rie82 Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 ser det ikke er lenge igjen til du har termin. kanskje det er lurt med en liten tlf hvis du er veldig usikker? men hvis alt er som det pleier (at du kjenner liv og sånn) så tenker jeg at du kan også ta kontakt med lege eller jm som du går til kontroll hos. man kan være moden og gå lenge med åpning før fødselen begynner. jeg har av egen erfaring gått i nesten 3 uker med et par cm åpning... håper det ikke blir så lenge til det blir din tur da. masse lykke til!!
"gullet" Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 ingen vits og stresse, h*n kommer når tiden er inne :-) lytt til deg selv og ikke la deg stresse opp av de rundt deg... men mormor begynner vel og bli utolmodig :-) man kan gå m litt åpning lenge før fødselen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå