Miss Dynamite Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 hadde livmorhalsslim osv tirsdag-onsdag og mest sannsynlig el onsdag kveld..... nå idag stakk det som F. nederst i magen, måtte så og si BØYE meg!! denne pp er litt "spennende" med tanke på pergo for første gang og endometriose operasjon overstått..... kan dette være at et egg har festet seg?!? kanskje jeg er heeeelt dum som spør om dette takk for svar da!
Amanda- Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 jeg merket ikke at noe egg festet seg... eneste symtomet jeg hadde på at jeg var gravid var at mensen ikke kom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå