PrinsessaPåErta Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Er jo så mye avtaler og greier rundt omkring, noen som har sjekket ut priser og regnet på d?
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 På rema her de pampers 1, 2 og 3 til 25 kr... De større str har de esker med 2 pakker til 80 kr... Blir det samme å kjøpe en eske med de, som 4 for 3 hos f.eks meny..
PrinsessaPåErta Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 ok, så å kjøpe på rimi, ica og rema er egetlig det samme da. Takk:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 De bleiepakkene på rema (jumbopakke) str 4 og 5 er såvidt jeg vet de billigste. Det koster 80 kr, og det er flere bleier i hver pakke i forhold til de pakkene som selges en og en i andre butikker. Dermed blir det litt billigere uansett om det er ta 4 betal for 3 i de andre butikkene. Mener rema kom ut som best i test på tv 2 hjelper deg pga prisen på pampers. Finner sikkert testen på tv2 sine sider...
PrinsessaPåErta Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Ok, det skal jeg se om jeg finner!
Ladybug~N&E Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 rimi og rema er best;) rimi har bleieavtale på pampers (minste koster 20kr. 60kr for 4pakker det!!) rema har jumbopakka. i tillegg koster de minste bleiene bare 25kr. (men ingen avtale) ergo - kjøp bleie nr 1 2 3 på rimi og de litt større på rema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå