☆Anonymia☆ Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 har jo helt glemt det ut... må improvisere her nå. hva skal jeg gjøre ????
imsdal med julesmak Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Du kan slappe aldeles av, farsdag er ikke før neste søndag!
lille je Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Slappe helt av, for det er neste søndag:)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Bare slapp av, det er neste søndag:) 11 nov...
☆Anonymia☆ Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 åja..haha...trodde det var første søndagen i november jeg.. hiihi..
Har byttet nick ! Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 trodde det var neste søndag jeg...
snartgift.no Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Puh:) Det var jammen bra at det ikke var i morgen.. Har svidd av 3000,- på meg selv denne uken og det hadde tatt seg bra ut å glemme farsdagen - hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå