Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Sambo er så fortvilet over at jeg ikke har lyst på den type intim aktivitet lenger. Jeg sier at nærhet, og ømhet er det jeg savner nå, men han vil ha lidenskapelig elskov. Sliter du med det samme? Hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 jeg fikk en gutt i februar og er nå gravid igjen... sex er det siste jeg har lyst på... utrolig kjedelig. håper det kommer igjen!!! sambo syntes også det er utrolig kjipt. jeg har bare ikke lyst... alt er et ork uffamejj...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hvorfor aner jeg ikke, men det har vel med at jeg er kvalm, uvel, sliten... Har overhodet ikke sexlyst, og det rare er at min mann har økt sin sexlyst etter at jeg ble gravid...! Samme dag jeg tok testen var det bare å få meg i seng, og siden har han mast hver dag (er nå 4 mnd på vei og orker fortsatt ikke så mye sex) Før jeg ble gravid, maste han veldig sjelden om sex... Han fortalte faktisk til venner av oss, etter noen glass, at han ikke hadde så veldig sexbehov... Skikkelig tragisk egentlig, at nå som han har lyst, orker ikke jeg... (han sa ikke nei om jeg tok initivavitet før da, men han maste veldig sjelden om det).
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 En mann er forskjellig fra oss kvinner og har litt problemer med og skille mellom nærhet og sex.Noe som kan virke frustrerende for begge parter.Den ene har behov for nærhet og den andre for sex.Det finnes også de mennene som er fraværende under hele svangerskapet, som også kan oppleves sårende for kvinnen.Vær tydelig og gi din sambo kunnskap om hvordan graviditeten påvirker deg.Har du fått den boken som er både til mor og far?(du fikk den kanskje av legen).Det og miste sex lysten er ikke uvanelig mere vanelig.Tenk på allt kroppen din gjennomgår Hormonene bare hopper rundt,og du er mer sliten.Din sambo er nok forståelsefull og klarer nok og hjelpe seg selv i en kortere periode.Vi venter nummer 3 og har funnet ut av ting og tang.Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 det skumle er at jeg føler det blir mindre nærhet også siden jeg ikke har sexlyst... jeg tar liksom ikke initiativ til bare å kose litt, for jeg er så red det skal ende med at jeg frister han unødvendig vi har et supert forhold, men merker bare at jeg kysser og koser mindre med han pga at jeg orker ikke... kjipt! vil jo ha klem og kyss og kooos!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Tja,ikke så lett å si hvorfor for min del.. Men når det er masse liv i magen,og det er ikke så mange stillinger som funker lenger så kan det tenkes at det er derfor.. Magen begynner bli stor og hard,ikke lett å føle seg så sexy heller..
Kystrøya Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Kvalme og oppkast de siste 16 ukene, større mage, babyen sparker, sterke kynnere ved orgasme, vansker med å konsentrere tankene om sexakten, tja, er mange grunner til at sexlysten er mindre enn før. Men sånn er det bare. Er heldig som har en mann som ikke maser på meg om verken det ene eller det andre. Han forstår veldig godt at det er som det er. Man kan kose seg på andre måter og
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Jeg sliter med bekkenløsning. Har vondt fra morgen til kveld. Og det at han maser om sex hver dag, og prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg ikek har lyst, gjør ikke at lysten blir bedre.. Blir så fortvilet. Har også 2 voldtekter som plutselig kom krypende tilbake til hodet mitt.. Spøkelser fra fortiden.. Hvorfor kan ikke kos være nok?? Hvordan skal det bli når vi er gamle.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Jeg har ikke hatt lyst siden jeg ble gravid med vårt første barn for 3,5 år siden. Veldig trist............. Gravid igjen og det hjelper i hvert fall ikke!!! Må kanskje gå og få hjelp til hva jeg skal gjøre..........
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Både mannen og jeg har mistet sexlysten, så den er grei ... eller ...Får litt hetta av å tenke på at vi ikke kommer til å ha sex på leeeeeeenge. Tror ikke nyfødt unge og melkespreng er noe for sexlivet heller. Ja ja, jeg får heldigvis mye kos da. Og det fører aldri til noe mer.
Meg og gutten min Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 huff jeg blir litt sjokkert over kjærstene/samboerne deres jeg som faktisk blir sure og maser for at dere har mistet sexlysten. det er mangel på respekt det!! her er sex lysten aldeles borte, men jeg har ALDRI hørt ett ord av hans munn om masing. ja han syntes det er kjipt at det har blitt slik, men herregud han vet da grunnen! nei fillerist mennene deres litt:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Hei hos meg er det omvendt. Her er det samboern som blir lei fordi det eneste jeg tenker på for tiden er sex!Har vært sånn sånn i to-tre uker nå er nå i uke 16.Slitsomt å tenke så mye på sex hele tiden,tror jeg er værre en en 15 år gammel gutt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå