puusii Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 skal gi mme for første gang i dag. hun er 8 uker. hvor mye sånn ca skal jeg gi?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Det står vel på pakken kanskje? Bare lag en flaske og se hvor mye hun vil ha. Som regel er de flinkere til å regulere dette enn oss. Lykke til :-)
Entil? Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 guttn min bli 8 uka te uka da,og han får bare mme..og han spise ca 120 ml pr måltid..men avogtil kan han spis 160,men det gjerne om natta når han ikke har spist på ei god stund,men som regel mellom 100-120:)
puusii Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 takk for svar! lurte på en ting til.. hun er en del plaget med magen, så det jeg lurer på er om mme kan gjøre det værre, siden det er litt mektigere? om dere skjønner hva jeg mener.. ?
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Kjøp maltekstrakt på butikken, ha oppi en halv teskje så får du fart på magen ) lykke til..
puusii Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 nå har hun fått...hun slukte først 120ml..å ville ha mer, så spiste hun 30 til.. det var ganske mye! håper hun kanskje sover lengre i natt før hun våkner. pleier de å gjøre det når de får mme istedet for morsmelk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå