Gå til innhold

For en NYTELSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det er noe i det.... den som venter på noe godt venter slett ikke forgjeves.... Jeg har holdt på med denne ribba i hele dag. Gjestene kom klokken fire, og svoren var sprø og ribba var uthvilt klokken halv fem så da kunne vi kaste oss over herlighetene!

MY GOOOOOOOOOOODNESS!

Var jeg ikke gravid før så er jeg det i allef all nå ;-))))

deilig deilig deilig! Men han som syns at ribbe var den beste fisken han hadde smakt, han ville bare spise sosisser i dag. Litt pjusk og blank i øynene, men fryktelig glad av besøk, og høy på to glass brus satt han ved bordet lenge og snuppet i seg fire små sosisser... he he de er fryktelig søte med feberblanke øyne...

Jeg føler at jeg har opplevde tidenes høydare i dag rett og slett... perfekt ribbe og koselig besøk er fint! Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRA FOR RIBBA!!!!! Tam-tara-tam!!!!

Det var deg virkelig vel unt!

Stakkars lille dritgreiguttten....ønsker ham riktig god bedring!!!

Klem klem

Skrevet

Endelig!

Jeg gleder meg med deg :))

Høres ut som dere har hatt en skikkelig deilig middag.Håper pjuskete dritgreigutten fort blir frisk...masse god bedring :))

Klem

Skrevet

Vet du, jeg har tenkt på deg hver gang jeg har sett ribbe i butikken de siste ukene! Bra at det endelig ble en smak på deg og at det var godt, godt, godt!

Selv har jeg fått tanken på at jeg må i gang med pinnekjøttmiddag og det helst fortere enn svint ;-) For det er leeenge til jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...