guttemamsen80 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg har 3 barn selv, og har veldig lyst på flere barn. Hvordan opplever dere å ha mange barn? er det tungvint med tanke på bil, ferie, besøk osv? Hvor gamle er barna deres? ønsker dere flere barn? får dere god tid til alle barna?
3 rosa og en blå Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg har 4 barn som er 10 mnd, 7, 8 og 11 år og jeg har like god tid til alle sammen.
Sånn kan det gå Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Våre er 16, 13 1/2, 11 1/2, 9, 7 1/2, 5 1/2, snart 4 og snart 2. Vi trives kjempegodt med det. Anbefales.;-) Mange barn er jo en livsstil man velger og ønsker og da tilpasser man jo også livet(livsstil, bosted, hus, bil osv) etter det. Aktivt, morsomt og herlig er det rett og slett.
prøvekluten+3små Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 jeg har tre barn og det blir nok med det..om jeg ikke skulle bli veeeeeeeldig babysjuk igjen en vakker dag da;O)
guttemamsen80 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 åj....teller jeg rett nå....8 barn? Det er jo imponerende:-) Har dere alle barna sammen? Ønsker dere flere barn? Må jo være greitt med noen barn som er så store....da får dere kanskje litt hjelp med de minste fra dem? Får dere noen ganger tid til å finne på noe alene bare du å mannen din? Heldig du er som har så mange flotte barn:-)
Fire småtroll Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Vi har tre barn, 6 år, snart 4 år og minste på 5mnd. Jeg synes det går kjempefint, selv om jeg har dager da jeg blir sliten. Kunne godt tenke meg en til jeg, men mannen er litt i tvil. Som han sier, det går bra nå, men vi veit jo ingenting om hvordan de utvikler seg, og det skal følges opp når vi har tre tenåringer i hus også... Har selv vokst opp i en søskenflokk på 4, har alltid satt pris på det, en hel flokk rundt middagsbordet, aldri kjedelig, og alltid noen å prate med og være sammen med. Vi får tenke på det et års tid, også får vi se da om vi velger å kappe stengen eller "skyte med skarpt" ;-)
guttemamsen80 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 da har vi omtrent like gamle barn. Eldste min er snart 7, nr2 er 4 år og minstemann er snart 7 mnd:-) Jeg syns 3 barn går veldig fint. Jeg liker å ha noe å gjøre hele tiden, så jeg vil veldig gjerne ha flere. Min mann er som din....han nøler litt, og syns 3 kanskje er nok, men det sa han da vi fikk nr 2 også ( at 2 var bra), så jeg tror han lar seg overtale med tiden:-)
Sånn kan det gå Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Alle er våre ja. Vi skal ikke ha flere nå. En gang må man jo gå over til en ny fase i livet. ;-) I forhold til å komme seg ut er det veldig greit nå når de eldste er blitt så store, siden vi da har barnevakt i huset. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå