Sentralstøvsugeren Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hvorfor gjør de så mye mer vondt under mensen? Noen som har fjernet sine?Erfaringer?
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 har noe med blodgjennom strømming å gjøre, hvis du bruker p-piller hadde jeg villet bytte merke. IKKE masser på de hvertfall.. oppsøk legen din å spør etter råd, han kan vidre sende deg til å fjernet de.
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg er henvist, men står på venteliste til å få vurdert de på sykehuset...... Hvorfor skal man ikke masere de? Jeg bruker forøvrig ikke p.piller
Gøril (210406) Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 http://www.apotek1.no/helsesenter/hjerte/kar/hjerte/karsykdommer/aareknuter_i_beina_-_varicer her står det litt om åreknuter. Hvis du ønsker mer info så er det bare å søke på varicer da de kalles det på fagspråk.
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 jeg husker ikke helt hvorfor man ikke ksal massere di, er lenge siden jeg har gått skole nå.. hehe bare husker at man ikke skal gjøre det, tror det har noe med oppsamling å gjøre osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå