Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hva gjør man liksom? Hva gjør man når man pluselig finner ut at man lever på en løgn? Når det i det ene øyeblikket lever i idyll, for så i det neste raser alt sammen? Når alt viser seg å være løgner og manipulasjon, når den en elsker viser seg og være en helt annen person en det man trodde. Hvor begynner jeg? Jeg må jo finne ny plass og bo, hvilke rettigheter har jeg med tanke på barnet mitt. Kan jeg kreve at barnefar må avgi pisseprøver for å få samvær? Hvor begynner jeg? Hvor skal jeg henvende meg? Dette er så alt for overveldende. At det er mulig å være så naiv! Jeg må jo bare bite tennene sammen og få det praktiske bort, selv om jeg helst vil legge meg i senga- gråte-og aldri stå opp.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Så kjipt når idyllen sprekker. Selv om du er trist og lei, så må du tenke på at du og barna garantert kommer til å få det bedre uten han. Dytter opp en tråd der det står hva en alenemor har krav på. Om du kan kreve urinprøver før far har samvær med barn vet jeg ikke. Men hadde det vært min x som var nakoman, då haddejeg fløyet i taket og KREVD at han skulle ta det, eller så hadde jeg sikkert kommet til å rømt med barna. Dette greier du fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå