Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin for 2 dager siden, og har den siste uken vært plaget av mye menssmerter og lange kraftige kynnere.. (Har også 2-3 cm åpning)

Har hørt og lest at man skal ta kontakt med føden hvis man merker mindre liv enn vanlig, og synes ting har vært veldig annerledes de siste dagene.

Vanligvis er lillen inni magen sinnsykt aktiv, og jeg har kjent masse spark flere ganger daglig, men de siste dagene har det ikke vært noe spark, bare vært små bevegelser 1-2 ganger daglig.

Burde jeg ringe føden og høre, eller er dette helt normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen blir mye roligere på slutten, men du skal jo kjenne spark da :)

Er du tvil så ikke nøl med å ring føden :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg ville ha gjort det ja, for som jm sa til meg: det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite for det kan man angre resten av livet på. Så ring du med god samvittighet ... og hold oss oppdatert for vi lever gjennom dem som føder nå... jeg i allefall for det er SÅ lenge igjen da *sukk*

Skrevet

Skal spise litt snart, også ser jeg litt an.. Jeg kjenner sånne veldig laaange bedagelige bevegelser akkurat nå, men det er ikke som de pleier å være... Vil bare at fødselen skal starte jeg, så jeg får den på utsiden istedet..

Ringer føden etterpå hvis det ikke tar seg opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...