toppssy Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Er det noen som kan anbefale noen? Det er store prisforskjeller, er det store forskjeller på hvor godt de varmer etc...? (3 år)
nick39 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Nei jeg tror ikke det er stor forskjell på de. Vi var på obs og kjøpte i dag. Pris 175, jeg så etterpå at de hadde på vanlig skobutikk billigere.
ape Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Viking Thermo. Den store forskjellen fra vanlige cherrox er vekten. De veier veeeldig lite og er gode på små barneføtter. Snuppa elsker de, hun vil ikke ha på seg sorel eller ecco goretex skoa hvis hun ser thermo støvlene. I fjor annonserte de med at de tålte temp. ned mot - 20 grader, men i år sier de at de kan ikke garantere at føttene holder varmen i en slik temp. men det er gummien som tåler denne temperaturen. Snuppa var ikke kald på føttene i fjor da hun brukte de når det var - 10
storebror og junibaby=) Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Viking thermo!! Kjempegode...ikke testet de ut så lenge ennå,men ifølge de "erfarne"så er de varmere enn vanlige cherrox. Og de er mye lettere og mykere også. Litt dyrere,men absolutt verdt det=)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Ja det er stor forskjell på gode og dårlige cherroxer.... Viking Thermo er de beste cherroxene synes vi.... De er letter og de er varmere enn andre cherroxer. Absolutt verdt de ekstra kronene de koster... ) (Det er vel snakk om en hundrings mer enn de billigste eller noe??)
En_av_hver Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Viking ja, uten tvil. De er litt dyrere, men utrolig mye mykere og bedre å gå i:-)
toppssy Skrevet 3. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2007 Takker for tips. Ser ut til at jeg bytter "Slush-cherroxene" som jeg kjøpte til fordel fot viking. Bor i Trondheim, så de blir jo mye brukt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå