Gå til innhold

Hvilken spenning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

I august bestemte vi oss for at vi skulle ha et barn til, og denne mnd. begynner vi - har ikke passet for meg tidligere.- tar et år på universitetet. Jeg er SÅ spent. Tenk om det tar lang tid, eller tenk om jeg blir gravid nå?Hvordan kommer jeg til å føle meg om tiden går, uten at det skjer noe - d er så mange tanker.....Jeg har EL til mandag/tirsdag. Venter i umåtelig spenning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morro. det er alltid mange tanker som flyr i hodet når man har kommet til det steget. Er det første barnet? Håper det fort for dere. Lykke til. Jeg skal også ha EL Søndag /Mandag, men fikk en svak strek på G test i dag så vet ikke helt hva som skjer, men den var så vidt man så den da. Tenker nok det kommer EL jeg, men kan jo alltids håpe. Ha en fin helg

Skrevet

Hei

Det er tredje vi ønsker oss. Jeg er 34 nå og har to gutter på 4 og 7 . Det som kan gå i mot meg nå pga alder er jo bl.a manglende EL. Så i det siste har nok pulsen vært unormalt høy og jeg er litt små stressa - prøver selvsagt å roe meg ned - vet at stress kan hindre det hele, MEN det er så vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...