ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 kan man sette inn spiral selv om man har tenkt å ha barn om et par år igjen?? var nett hos legen på 6 ukers kontroll, og fikk mini pillen cerezette.. men er ikke helt fornøyd..
Turid Laila Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Ja, jeg har satt inn kobberspiral. Den kan sitte i opptill fem år, men kan også tas ut før
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 kan jeg spørre deg om hvordan mensen fungere da??
Turid Laila Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Det aner jeg ikke, for jeg vet ikke om jeg har fått mensen ennå :S Det er masse småblødninger, det er ganske kjipt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Jeg har satt inn hormonspiral for ca 2 måneder siden - fikk baby i juli:) Men er ikke helt fornøyd. Tørr kjede og sex-lysten er ikke som før - dessverre Vurderer sterkt og prøve noe annet - om det ikke stabiliserer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå